شانس وقوع حادثه سقوط سنگ در مسیر بزرگراه چالوس

احتمال سقوط سنگ در جاده چالوس


در این متن، سرهنگ پیمان کرمی، رئیس پلیس راه استان البرز، به مسافران توصیه می‌کند که با توجه به بارش برف و کاهش دما در ارتفاعات، از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و قبل از مسافرت وضعیت راه‌ها را بررسی کنند. همچنین، رانندگان و مسافران باید با تجهیزات کامل به ویژه زنجیر چرخ، مسافرت کنند. تیم‌های پلیس راه نیز در تمام راه‌های استان آماده خدمات امدادی و انتظامی هستند. همچنین، اطمینان از سلامت فنی وسایل نقلیه و همراه داشتن سوخت کافی از توصیه‌های مهم برای پیشگیری از مشکلات مسافرت است. رانندگان باید قبل از مسافرت از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

به گزارش دیجیاتور، سرهنگ پیمان کرمی، رئیس پلیس راه استان البرز اظهار کرد: با توجه به بارش برف و کاهش دما در ارتفاعات این استان، مسافران ضمن خودداری از سفرهای غیرضرور، قبل از مسافرت حتماً از وضعیت راه‌ها به ویژه بزرگراه کرج -چالوس مطلع شوند.

وی اضافه کرد: با توجه برودت هوا و بارش برف به ویژه در مناطق کوهستانی این استان، رانندگان و مسافران با تجهیزات کامل به ویژه همراه داشتن زنجیر چرخ مسافرت کنند.

سرهنگ کرمی بیان کرد: تیم‌های پلیس راه با آمادگی کامل در تمام راه‌های این استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل‌های مورد نظر مستقر شده است.

رئیس پلیس راه البرز گفت: اطمینان از سلامت فنی وسایل نقلیه، همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه‌ها برای پیشگیری از مشکلات مسافرت است و رانندگان قبل مسافرت از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.


با توجه به وضعیت هوایی در استان البرز و بارش برف، مسافران باید قبل از مسافرت وضعیت راه‌ها را مورد بررسی قرار دهند. همچنین بهتر است رانندگان و مسافران با تجهیزات کامل مسافرت کنند، در صورت لزوم زنجیر چرخ را همراه داشته باشند. تیم‌های پلیس راه نیز برای ارائه خدمات امدادی و انتظامی در بزرگراه‌ها آماده‌ی عمل است. در نهایت، رانندگان باید از سلامت فنی وسایل نقلیه و موارد ایمنی مانند سوخت کافی و عملکرد صحیح بخاری و برف پاک کن وسایل نقلیه اطمینان حاصل کنند تا هرگونه حادثه‌ای رخ ندهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *