اجرای نمایش “گم‌گشته” در یادمان دهلاویه

اجرای نمایش «گم‌گشته» در یادمان دهلاویه


صحنه نمایش خیابانی “گم‌گشته” با حضور هنرنمایی شهناز حبیب نیا، حکایت مادری را روایت می‌کند که با لباس فرزند شهیدش، روایت خیالی‌های منازعه و دفاع مقدس را بازگو می‌کند. این نمایش در ششمین همایش ملی صحنه نمایش خیابانی راهیان نور، با حضور هنرمندان از استان‌های مختلف، از ۱۵ تا ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ در یادمان‌های دفاع مقدس خوزستان برگزار شده و استقبال گسترده‌ای از آن شده است.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، صحنه نمایش خیابانی «گم‌گشته» با بهره‌گیری از شیوه اجرای صحنه نمایش محیطی با هنرنمایی «شهناز حبیب نیا» پیش از این در یادمان فتح‌المبین اجرا شده بود و استقبال عموم مخاطبان مواجه شد.

این نمایش حکایت مادر شهیدی است که با لباس خاکی فرزندش، روایتگر حماسه‌های دفاع مقدس و ناگفته‌های منازعه است.

ششمین همایش ملی صحنه نمایش خیابانی راهیان نور با حضور هنرمندان استان‌های گیلان، لرستان، آذربایجان شرقی، یزد، تهران، همدان و خوزستان از ۱۵ تا ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ در یادمان‌های دفاع مقدس خوزستان با در حال اجرا است.


استقبال عموم مخاطبان مواجه شد. این نمایش حکایت مادر شهیدی است که با لباس خاکی فرزندش، روایتگر حماسه‌های دفاع مقدس و ناگفته‌های منازعه است.ششمین همایش ملی صحنه نمایش خیابانی راهیان نور با حضور هنرمندان استان‌های گیلان، لرستان، آذربایجان شرقی، یزد، تهران، همدان و خوزستان از ۱۵ تا ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ در یادمان‌های دفاع مقدس خوزستان با در حال اجرا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *