اثر سینمایی‌ها و شخصیت‌ها: تست شخصیت شناسی از طریق ژانر مورد علاقه

نوع فیلمی که انتخاب می‌کنید می‌تواند نشان دهنده شخصیت شما باشد. افرادی که عاشق اثر سینمایی‌های رمانتیک هستند، ممکن است باورهایی در مورد عشق در نگاه اول داشته باشند و همیشه به سمت خوبی‌ها نگاه مثبت داشته باشند. از طرفی، علاقه‌مندان به اثر سینمایی‌های اکشن معمولاً به دنبال هیجان و هیجان‌انگیز هستند و آماده‌اند با چالش‌ها و ریسک‌های زندگی روبرو شوند. افرادی که از اثر سینمایی‌های کمدی لذت می‌نام تجاری، اهل خنده و سرگرمی هستند و هر زمانی دوست دارند اطرافیانشان را خندانند. به طور کلی، انتخاب برای تماشای اثر سینمایی نه تنها یک تفریح است بلکه می‌تواند نشانگر بخشی از شخصیت و تمایلات شما نیز باشد.

نوع اثر سینمایی مورد علاقه شما مشخص می‌کند که چه نوع شخصیتی دارید. اگر عاشق اثر سینمایی‌های رمانتیک، طرفداران اکشن‌های هیجان انگیز، یا علاقه مندان به کمدی هستید، هر کدام شخصیت منحصر به فردی دارید.

به مسابقه شخصیتی ژانر اثر سینمایی دیجیاتور خوش آمدید! آیا می‌دانید که سلیقه تان در اثر سینمایی چه چیزهایی در مورد شما می‌گوید؟ خوب، امروز به این تست شخصیتی می‌پردازیم.

تست شخصیت شناسی از روی اثر سینمایی

در میان اثر سینمایی‌های رمانتیک و عاشقانه، اکشن، کمدی، انیمیشن، پر رمز و راز و علمی تخیلی به کدام علاقه دارید؟

 

اثر سینمایی عاشقانه

افرادی که عاشق اثر سینمایی‌های عاشقانه هستند اغلب در آسمان‌ها به سر می‌نام تجاری و به عشق در نگاه اول اعتقاد ندارند. آنها به عشق در هر نگاه اعتقاد دارند.

آنها همه چیز را با عینک‌های زیبا و مثبت می‌بینند و روی قلبشان حساب می‌کنند تا آن‌ها را هدایت کنند. این افراد از اینکه احساسات دیگران را درست درک می‌کنند، خوشحال می‌شوند.

وقتی می‌بینند یک نفر خوشحال است، آنها هم خوشحال می‌شوند! و لگر یک کلمه برای توصیف آنها وجود داشته باشد، آن‌ها یک انسان “خوشبین” هستند و همیشه نیمه پر لیوان را می‌بینند.

 

تست شخصیت
اثر سینمایی اکشن

افرادی که اثر سینمایی‌های اکشن را دوست دارند، معتاد آدرنالین هستند. این افراد همیشه به دنبال هیجان‌انگیز هستند.

آنها هیجان و تجربیات جدید را دوست دارند. این افراد گاهی اوقات کمی دیوانه می‌شوند؛ آنها همیشه آماده هر چالشی هستند و هرگز ترسی از رویارویی با ریسک‌های زندگی را ندارند. شاید اسم آن را شجاعت بگذارید، یا شاید حماقت، اما در هر صورت، آنها همان افرادی هستند که می‌خواهند در شرایط سخت در کنار شما باشد.

تست شخصیت
اثر سینمایی کمدی

افرادی که از اثر سینمایی‌های کمدی لذت می‌نام تجاری همیشه اهل خنده و سرگرمی هستند. آنها اجتماعی هستند و دوست دارند دیگران را در هر زمانی بخنداند. اگر خنده بهترین دارو است، پس این افراد، داروی کافی برای درمان کل شهر شما را دارند.

اگر به کسی نیاز دارید که همیشه در حال خوش گذرانی باشند؛ با این افراد معاشرت کنید. آنها هرگز زندگی را جدی نمی‌گیرند و از هر خاطره ای، شادی به وجود می‌آورند.

تست شخصیت
انیمیشن

افرادی که عاشق انیمیشن هستند اغلب افکاری بزرگ‌تر از ذهنشان دارند. روح آنها به اندازه روح یک پرنده است و کنجکاوی زیادی دارند. این افراد خلاق هستند و در این زمینه بیشتر از هر شخص دیگری خلاقیت به خرج می‌دهند.  

 

تست شخصیت
اثر سینمایی پر رمز و راز

افرادی که از اثر سینمایی‌های پر رمز و راز لذت می‌نام تجاری، تحلیل‌گر و متفکر هستند. اگر پازلی وجود دارد که باید حل شود، پس این افراد شروع به کار می‌کنند، آنها می‌توانند به راحتی همه قطعات را کنار هم بگذراند و به جواب هر معمایی برسند.

تست شخصیت
اثر سینمایی علمی تخیلی

افرادی که عاشق روایت خیالی‌های علمی تخیلی هستند از یادگیری لذت می‌نام تجاری. آنها همیشه در مورد دنیای اطراف و نحوه کار همه عناصر کنجکاو هستند، بنابراین به سمت اثر سینمایی‌هایی که تخیلی مد روز جذب می‌شوند. این افراد عاشق انتقاد وقایع و تجربیات زندگی هستند.

حس هیجان این تست  را برای خود نگه ندارید؛ نتایج را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و در بخش نظرات در مورد آن با ما حرف بزنید.

بیشتر بخوانید:  تست شخصیت | کافیه بگی تو نگاه اول چی دیدی تا ماهیت و نقطه ضعف‌هات آشکار شن!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *