ابزار آثار خلاقانه: بهترین راه برای تسخیر قلب‌ها

ابزار هنر بهترین روش برای تصرف قلوب است


در این متن، غلامحسین امیرخانی در اختتامیه هفتمین دوسالانه خوشنویسی که در قزوین برگزار شد، به اهمیت آثار خلاقانه در ایران اشاره می‌کند. او تاکید می‌کند که هنری چندین هزار ساله داریم که امانت الهی است و نشان دهنده خاطره جمعی ملت است. امیرخانی آواز ایرانی را یکی از هنرهای اصیل و شناسنامه هنر صوتی ما توصیف می‌کند و تاکید می‌کند که باید از این غنی‌ترین امکانات که داریم استفاده کنیم. او همچنین بیان می‌کند که آثار خلاقانه باعث تصرف قلب می‌شود و باید از آن استفاده کنیم. در پایان، امیرخانی به اهمیت اندیشه در جامعه و ایجاد امنیت پایدار اشاره می‌کند.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، غلامحسین امیرخانی بعد از ظهر جمعه در اختتامیه هفتمین دوسالانه خوشنویسی که در سالن شهید رجایی قزوین برگزار شد اظهار کرد: ما امروز در ایران هنری چندین هزار ساله داریم که امانت الهی است.

وی افزود: این امانت الهی یعنی خاطرجمعی یک ملت که جان‌های زیادی از آن حفاظت کرده و صیقل داده و حتی اگر توان داشته اندکی به آن اضافه کرده است.

این استاد خوشنویسی با بیان اینکه یکی از هنرهای اصیل به جامانده از گذشته تا به امروز آواز است، عنوان کرد: قزوین زیارتگاه استاد آواز ایران «اقبال آذر» است که یکی از ۵ استاد مطالعات تاریخی هنر صوتی آوازی ایران است.

وی با بیان اینکه ما باید از این امتیازاتی که داریم پرهیز نکنیم، تصریح کرد: آواز ایرانی مانند آواز موسیقیایی هندی بی نظیر بوده و شناسنامه ما است.

امیرخانی با بیان اینکه آواز نماینده نوشتار خلاقانه ایران است و هنر صوتی را تکمیل می‌کند و باید از آن استفاده کنیم، اضافه کرد: هنر صوتی ما به مانند نوشتار خلاقانه ایران یگانه است و نظیری در دنیا ندارد.

وی بیان کرد: آثار خلاقانه باعث تصرف قلب خواهد شد و باید ابتدا سعی کنیم با ابزار آثار خلاقانه گارد بسته قلب را باز کرده و قلب را تصرف کنیم تا حرف بر دل بنشیند.

این استاد برجسته خوشنویسی در پایان با بیان اینکه بدون اندیشه امنیت در جامعه ممکن نیست و باید ریشه امنیت را در اندیشه اعضای جامعه جستجو کرد، تاکید کرد: اندیشه قوی به جامعه امنیت پایدار می بخشد.


امروز در ایران هنری چندین هزار ساله داریم که امانت الهی است. این امانت الهی یعنی خاطرجمعی یک ملت که جان‌های زیادی از آن حفاظت کرده و صیقل داده و حتی اگر توان داشته اندکی به آن اضافه کرده است. یکی از هنرهای اصیل به جامانده از گذشته تا به امروز آواز است. قزوین زیارتگاه استاد آواز ایران «اقبال آذر» است که یکی از ۵ استاد مطالعات تاریخی هنر صوتی آوازی ایران است. آواز ایرانی مانند آواز موسیقیایی هندی بی نظیر بوده و شناسنامه ما است. آواز نماینده نوشتار خلاقانه ایران است و هنر صوتی را تکمیل می‌کند و باید از آن استفاده کنیم. هنر صوتی ما به مانند نوشتار خلاقانه ایران یگانه است و نظیری در دنیا ندارد. آثار خلاقانه باعث تصرف قلب خواهد شد و باید ابتدا سعی کنیم با ابزار آثار خلاقانه گارد بسته قلب را باز کرده و قلب را تصرف کنیم تا حرف بر دل بنشیند. بدون اندیشه امنیت در جامعه ممکن نیست و باید ریشه امنیت را در اندیشه اعضای جامعه جستجو کرد، تاکید کرد: اندیشه قوی به جامعه امنیت پایدار می بخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *