آیا می توانید حدس بزنید که این دختر کودک کدام بازیگر است؟

دیدن عکس‌های کودکی ما را به دنیای شیرین گذشته می‌برد. اگر این تصاویر مربوط به افراد مشهور باشد که بسیار جالب‌تر خواهد شد. همه ما گذشته‌ای از خودمان در ذهن داریم ولی از سلبریتی‌ها و افراد مشهور خیر. پس همراه ما در این چالش عکس کودکی باشید.

حدس عکس کودکی بازیگر خانم

به نظر شما این تصویر مربوط به کودکی کدام بازیگر خانم است؟

.

.

.

.

.

آیا توانستید حدس بزنید که این تصویر کودکی چه کسی است؟ برای دیدن پاسخ کمی پایین‌تر بروید.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ حدس عکس کودکی بازیگر خانم

بله درست حدس زدید این تصویر مربوط به خانم الهام چرخنده است. بازیگری که در یک حرکت فرسنگ‌ها با گذشته اش فاصله گرفت.

الهام چرخنده در کاشان در مطالعات تاریخی ۴ تیر ۱۳۵۷ متولد شده است. تحصیلاتش را در رشته معماری البته به شکل نیمه تمام گذشته و از ادامه تحصیل انصراف داد. پس از این ماجرا الهام چرخنده فعالیت های هنری اش را با تدریس طراحی و نقاشی در اصفهان پیش گرفت.

باید بدانید الهام چرخنده بازیگری را به صورت جدی از صحنه نمایش شروع کرد و در سال ۱۳۷۵ وقتی ۱۸ سال بیشتر نداشت برای نخستین بار مقابل دوربین حاضر شد. ترانه سرایی و خوانندگی نیز در کارنامه هنری الهام چرخنده دیده می شود. وی یک آلبوم هنر صوتی نیز ضبط کرده است.

ازدواج و طلاق های الهام چرخنده

همسر اول: حاصل ازدواج اول الهام چرخنده پسری به نام ارشیاست اما عکسی از همسر او منتشر نشده است.

فرشید نوابی: دومین ازدواج الهام چرخنده با فرشید نوابی از بازیگران هنر هفتم و تلویزیون در سال ۱۳۷۵ شکل گرفت که پسر دوم خود را به نام ارسطو به دنیا آورد اما زندگی این زوج هنری دوام نیاورد و الهام چرخنده در سال ۱۳۹۲ رسما اعلام کرد که از فرشید نوابی جدا شده است. لازم به ذکر است که این ۲ بازیگر در همان سال در سریال “پروانه” که فروردین ماه ۹۲ از شبکه ۳ پخش می شد، همبازی بودند.

سیدمحمد درویشی: الهام چرخنده، بازیگر ایرانی برای سومین بار در شهریور ۱۳۹۶با روحانی به نام سیدمحمد درویشی ازدواج کرد و پس از آن به دلیل شغل همسرش ساکن کربلای عراق شد.

ماجرای محجبه شدن الهام چرخنده

این بازیگر ایرانی در نوروز ۱۳۹۳ در پوشش چادر به رهبر معظم تحول اساسی با انشار یک ویدئو فرا رسیدن عید نوروز را تبریک گفت و بدین شکل تغییر حجاب خود را علنی کرد. همین اقدام الهام چرخنده موجب حمایت ها و مخالفت های بسیاری با او شد. الهام چرخنده از آن پس به فعالیت های اجتماعی برای معرفی محصولات حجاب و چادر پرداخت و به گفته خودش مشکلات بسیاری را در این راه متحمل شد. بسیاری از طرفداران، او را سمبل معرفی محصولات چادر دانسته و از او حمایت کردند.

اما در ادامه تصاویری از او خواهید دید که نشان از تغییرات بسیار زیاد این بازیگر سابق تلویزیون دارد.

الهام چرخنده به همراه سام درخشانی در آوای باران
الهام چرخنده به همراه سام درخشانی در آوای باران
الهام چرخنده با چادر
الهام چرخنده با چادر

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای همین مطلب با ما به اشتراک گذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *