آیا اولین چیزی که دیدی آتش یا پنگوئن بود؟ با این تست نظر اطرافیانت را در مورد خودت بدان!

این تست علم ذهن به شما نشان می‌دهد که دوستان و خانواده شما در مورد شما چه فکر می‌کنند و چه انتظاراتی از شما دارند. با برداشت اولیه شما از تصویر؛ نویسنده تست می‌گوید که آیا شما از نظر دوستان و خانواده، یک روح مهربان دارید و یا یک فرد جاه طلب تر هستید؟ برای شروع تست، خیلی ساده به تصویر نگاه کنید؛ اولین چیزی که می‌بینید چیست. شعله شمع را می‌بینید یا یک پنگوئن. هرکدام را که ابتدا می‌بینید به شما ثابت می‌کند که آیا تمرکز بیشتری روی کمک به اطرافیان خود دارید و یا فردی بیخیال هستید که تنها به خودتان فکر می‌کنید. این تست به دلیل تصاویر روانشناختی منحصر به فردش در رسانه‌های مجازی محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

این تست علم ذهن نشان می‌دهد که دوستان و خانواده شما در مورد شما چه فکر می‌کنند؟

با برداشت اولیه شما از تصویر؛ نویسنده تست می‌گوید که آیا شما از نظر دوستان و خانواده، یک روح مهربان دارید و یا یک فرد جاه طلب تر هستید؟

علم ذهن شخصیت آتش یا پنگوئن؟

علم ذهن شخصیت آتش با پنگوئن

.

.

.

.

.

برای شروع تست، خیلی ساده به تصویر نگاه کنید؛ اولین چیزی که می‌بینید چیست. شعله شمع را می‌بینید یا یک پنگوئن.

هر کدام را که ابتدا می‌بینید به شما ثابت می‌کند که آیا تمرکز بیشتری روی کمک به اطرافیان خود دارید و یا فردی بیخیال هستید که تنها به خودتان فکر می‌کنید.

این تست سرگرم کننده برای اولین بار توسط میا یلین به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شد و به دلیل تصاویر روانشناختی منحصر به فردش در رسانه‌های مجازی محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید:  سبک ارتباطی شما چگونه است؟ اولین چیزی که نظرت رو جلب کرد بگو تا بگم چقدر باسیاستی؟

اگر شعله را دیدی:

اگر برای اولین بار شعله را دیدید، شما  از نظر اطرافیانتان، طبیعت مهربانی دارید. شما هر کاری را برای دوستان و خانواده تان انجام می‌دهید و دوست دارید همیشه در کنار دوستان و خانواده تان باشید.

مهربانی شما تحسین برانگیز است، اما باید برای خودتان نیز وقت بگذارید و کارهایی را که دوست دارید انجام دهید. مواظب باشید که هیچ کس در زندگی تان از این خصلت خوب شما سوء استفاده نمی‌کند.

میا گفت: “شما روح پرورش دهنده‌ای دارید که در بیشتر مواقع، نیازهای دیگران را بر نیازهای خود ترجیح می‌دهید. مراقبت از عزیزانتان و کارهای خوب برای خانواده تان برای شما حکم وظیفه را دارد  و باعث شادی شما می‌شود.

البته فراموش نکنید که مراقبت از خود و تعیین حد و مرز برای حفظ آرامش و شادی شما بسیار اهمیت دارد.

اگر پنگوئن را دیدید:

اگر برای اولین بار پنگوئن را دیدید، شما یک رویاپرداز هستید. شما فردی بسیار خلاق هستید و بیشتر به سرگرمی یا اهداف آینده خود فکر می‌کنید. شما باهوش هستید.

اطرافیانی که در زندگی شما هستند شما را به خاطر دیدگاهتان نسبت به زندگی و شخصیتتان تحسین می‌کنند. با این حال، مراقب باشید که به جای زندگی کردن، زمانتان را برای چیزهای رویایی و دور از واقعیت هدر نمی‌دهید.

شما یک شخصیت رویایی دارید، همیشه رویاهای بزرگ در سر دارید و خارج از چارچوب فکر می‌کنید. ایده‌های نوآورانه و طرز فکر شما باعث شده تا با دیگران فرق کنید.

البته باید حواستان را جمع کنید که بیش از حد در تخیلات خود زندگی نکنید و واقع بین باشید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت | تصویری که اول ببینی، بزرگترین ترس و نگرانیت در زندگی رو فاش می کنه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *