آیا ابتدا بینایی یا تحلیل رویا دارید؟ | آزمون شخصیت

در آزمون‌های شخصیت تصویری، تصاویر مختلفی به افراد نشان داده می‌شود تا آن‌ها اولین چیزی را که در تصویر می‌بینند بیان کنند. این تصاویر به نوعی می‌توانند ویژگی‌های شخصیتی افراد را نشان دهند. این آزمون برای فهمیدن اینکه آیا شخص رویاپرداز است یا واقع گرا، استفاده می‌شود و معمولاً نشان می‌دهد که آیا آدمهای اطراف می‌بینند که افراد رویاپرداز یا واقع گرا هستند. این آزمون با توجه به ملاحظات ناخودآگاه فرد تعیین می‌کند که او رویاپرداز است یا واقع گرا، و بازتاب دقیقی از ماهیت واقعی شخص ارائه می‌دهد. برای این منظور، تعدادی تصویر داده شده و به افراد اجازه می‌دهد تا نظر و تفسیر خود را اعلام کنند تا میزان رویاپردازی یا واقع گرایی‌شان را تشخیص دهند.

معمولا آزمون‌های شخصیت تصویری بر اساس نوع نگرش افراد به تصاویر طراحی می‌شوند. چندین شکل در قالب یک تصویر به فرد نشان داده شده و او باید اولین چیزی را که می‌بیند بیان کند. تصویر دیده شده تا حدودی می‌تواند ویژگی‌های شخصیتی او را بازگو کند.

در این تست شخصیت خواهید فهمید که آیا شما یک رویاپرداز هستید یا یک واقع گرا؟ با بررسی آنچه در ابتدا در تصاویر زیر می بینید، می توانید تعیین کنید که آیا بیشتر رویاپرداز هستید یا یک دیدگاه واقع گرایانه به زندگی. این تست بینشی را در مورد ضمیر ناخودآگاه شما ارائه می دهد و بازتاب دقیقی از ماهیت واقعی شما ارائه می دهد.

تست شخصیت واقع گرا و رویاپرداز

اولین چیزی که در تصویر دیدید چه بود؟

.

.

.

.

.

.

.

.

تفسیر تست شخصیت شناسی

۱. دست

افرادی که ابتدا دست را می بینند، اغلب نسبت به همتایان رویاپرداز خود واقع بین و تحلیل گرتر هستند. آنها رویکردی منطقی به زندگی دارند و آن را به تصمیمات و اعمال مختلف تقسیم می کنند.

آنها متمرکز بر کار و سازماندهی هستند و می دانند چگونه کارها را انجام دهند. این افراد معمولاً در مشکلات حل کننده خوبی هستند و عملگرا بودن به آنها اجازه می دهد تا قضاوت درستی داشته باشند. در عین حال، آنها همچنین می توانند در صورت لزوم خلاق و شهودی باشند.

بیشتر بخوانید: آتش یا پنگوئن؟ کدوم را اول دیدی؟ با این تست نظر اطرافیانت رو در مورد خودت بدون!

۲. گل

افرادی که گل را می‌بینند، مظهر اندیشمندی بوده و دارای روحیه‌ای لطیف هستند. این افراد قدرت مهربانی و شفقت را درک می کنند. همچنین ممکن است خلاق باشند، اما حساسیت آنها به این معنی است که ترجیح می دهند خود را از طریق اشکال ظریف تر مانند آثار خلاقانه یا هنر صوتی ابراز کنند. آنها ممکن است درونگرا باشند، اما ظرفیت عمیقی برای همدلی دارند.

۳. حلقه

کسانی که ابتدا حلقه را می بینند، جاه طلب هستند. آنها با موفقیت هدایت می شوند و با پاداش های ملموس انگیزه می گیرند. آنها به سخت کوشی و فداکاری اعتقاد دارند و معتقدند که اگر ذهن خود را روی آن بگذارید هیچ چیز غیرممکن نیست.

آنها به جزئیات توجه دارند و برای رسیدن به اهداف خود خارج از چارچوب فکر می کنند. اگرچه ممکن است به نظر برسند که بر منافع مادی متمرکز هستند، اما اهمیت روابط را نیز درک می کنند.

بیشتر بخوانید: اولین بار در تصویر چه می‌بینید؟ این تصویر کلید موفقیت شما را برملا می کند

۴. ناخن

برای کسانی که ابتدا ناخن ها را می بینند، استحکام اغلب کلمه کلیدی است. این افراد مستقل و متکی به خود هستند. آنها برای اینکه احساس خوبی نسبت به خود داشته باشند، نیازی به تایید شخص دیگری ندارند. آنها در پوست خود راحت هستند، به توانایی های خود اطمینان دارند و از تصمیمات خود مطمئن هستند. آنها دوستان قابل اعتمادی هستند که بدون توجه به هر چیزی همیشه پشت شما هستند.

این آزمون شخصیت چقدر با ویژگی‌های شما تطابق داشت؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای همین مطلب با ما به اشتراک گذارید.

منبع: ivblogger

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *