در جهان مارلون براندو: آنتونی هاپکینز، روی پرده سینمایی

آنتونی هاپکینز  در دنیای مارلون براندو/ رمان مشهور فیلم می‌شود


آنتونی هاپکینز، بازیگر برنده جایزه اسکار، بعد از نقش زیگموند فروید در اثر سینمایی “آخرین جلسه فروید”، در اثر سینمایی “چشم‌هایی در درختان” حضور خواهد داشت. این اثر سینمایی اقتباسی از رمان “نقطه دورافتاده دکتر مورو” نوشته اچ جی ولز است که به کارگردانی تیموتی وودوارد جونیور ساخته خواهد شد. روایت خیالی این اثر سینمایی درباره ژنتیک‌دانی است که پس از متوقف شدن برنامه‌ریزی مالی تحقیقاتش، منزوی شده است و سفری اکتشافی را آغاز می‌کند که به نبردی برای بقا نه تنها برای خودش، بلکه برای کل نسل بشر تبدیل می‌شود. فیلمنامه این اثر توسط بی هریسون اسمیت و مایک منینگ نوشته شده و این اثر از آثار معروف نوشتار خلاقانه علمی تخیلی است.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ددلاین، آنتونی هاپکینز بازیگر برنده جایزه اسکار پس از آخرین باری که در اثر سینمایی «آخرین جلسه فروید» در نقش زیگموند فروید جلوی دوربین رفت، اینک قرار است در «چشم‌هایی در درختان» بازی کند. این اثر سینمایی اقتباسی از رمان کلاسیک «نقطه دورافتاده دکتر مورو» نوشته اچ جی ولز است و به کارگردانی تیموتی وودوارد جونیور ساخته می‌شود.

در این اثر سینمایی، هاپکینز ژنتیک‌دانی را به تصویر می‌کشد که پس از اینکه حکومت برنامه‌ریزی مالی تحقیقات او را متوقف کرده، منزوی شده است. بعدها، ۲ فیلمساز مشهور و خدمه‌شان سفری اکتشافی را آغاز می‌کنند، اما درمی‌یابند که گشت و گذارشان به نبردی برای بقا نه تنها برای خودشان، بلکه برای کل نسل بشر تبدیل شده است.

«نقطه دورافتاده دکتر مورو»، یک اثر علمی تخیلی مهم است که سال ۱۸۹۶ منتشر شد و الهام‌بخش بسیاری از اقتباس‌های سینمایی در طول سال‌ها بوده و «نقطه دورافتاده ارواح گمشده» در سال ۱۹۳۲ و «نقطه دورافتاده دکتر مورو» در سال ۱۹۷۷ با بازی برت لنکستر از جمله اثر سینمایی‌های اقتباسی هستند که از این رمان ساخته شده‌اند. مشهورترین این اقتباس‌ها فیلمی به همین نام در سال ۱۹۹۶ با بازی مارلون براندو و وال کیلمر است که با توجه به مسایل مربوط به بازیگران، منابع آبی و هوا و برنامه‌ریزی مالی، یکی از ناموفق‌ترین تولیدات مطالعات تاریخی هنر هفتم باقی مانده است.

فیلمنامه «چشمان در درختان» را بی هریسون اسمیت نویسنده «جایی که چیزهای ترسناک وجود دارند» و مایک منینگ نویسنده «پسر جنوب» نوشته اند.

هاپکینز که چند سال پیش دومین اسکار خود را برای بازی در نقش پدر اولیویا کولمن در اثر سینمایی «پدر» ساخته فلوریان زلر دریافت کرد، در اثر سینمایی بعدی زلر به نام «پسر» و درام «آرماگدون» جیمز گری هم بازی کرده است. در اثر سینمایی بعدی او «یک زندگی» جیمز هاوز که امسال به نمایش درمی‌آید وی در نقش سر نیکلاس وینتون، دلال بریتانیایی سهام که بیش از ۶۰۰ کودک را از چکسلواکی اشغال شده توسط نازی‌ها در ماه‌های منتهی به منازعه جهانی دوم نجات داد، دیده می شود. این اثر سینمایی که در جشنواره تورنتو ۲۰۲۳ برای اولین بار دیده شد، در بهار پیش رو اکران می شود.

وودوارد کارگردان برنده جایزه امی و جوایز دیگر برای سریال «استودیو سیتی»، سازنده کمدی ترسناک «تا وقتی که مرگ ما را از هم جدا کند»، اثر سینمایی‌ ترسناک «تماس» و وسترن «بیگانه» بوده است.


بازیگر آنتونی هاپکینز در اثر سینمایی “چشم‌هایی در درختان” بازی خواهد کرد. این اثر سینمایی اقتباسی از رمان “نقطه دورافتاده دکتر مورو” نوشته اچ جی ولز است و به کارگردانی تیموتی وودوارد جونیور ساخته می‌شود. در این اثر سینمایی، هاپکینز نقش ژنتیک‌دانی ایفا خواهد کرد که پس از متوقف شدن برنامه‌ریزی مالی تحقیقاتش منزوی شده است و به همراه دو فیلمساز مشهور سفری اکتشافی را آغاز می‌کنند. اما آن‌ها متوجه می‌شوند که گشت و گذارشان به نبردی برای بقا تبدیل شده است، نه تنها برای خودشان، بلکه برای کل نسل بشر. این فیلمنامه توسط بی هریسون اسمیت و مایک منینگ نوشته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *