آمادگی زیرساخت‌های اردکان برای برگزاری جشنواره صحنه نمایش کودک

آمادگی زیرساخت‌های اردکان برای برگزاری جشنواره تئاتر کودک


احسان عابدی در گفتگو با خبرنگار دیجیاتور، اشاره کرد به برگزاری هفت رویداد بزرگ فرهنگی و هنری به میزبانی استان یزد در سال جاری و اظهار کرد که میزبانی جشنواره بین‌المللی صحنه نمایش کودک و نوجوان به فرصتی برای درخشش آثار خلاقانه صحنه نمایش در استان تبدیل شده است. او افزود که این جشنواره شامل بخش‌های مختلف اجرای صحنه‌ای و خیابانی است و در واقع جشنواره خانوادگی است زیرا هر جا کودک و نوجوان است، خانواده ای وجود دارد. حضور از سراسر کشور و استان در این رویداد هنری و برگزاری جشنواره‌ای شاد با ارتقای نشاط شهروندان نیز پیش‌بینی شده است.

احسان عابدی در گفتگو با خبرنگار دیجیاتور با اشاره به برگزاری هفت رویداد بزرگ فرهنگی و هنری به میزبانی استان یزد در سال جاری، میزبانی جشنواره بین‌المللی صحنه نمایش کودک و نوجوان را فرصتی برای درخشش آثار خلاقانه صحنه نمایش در استان برشمرد.

وی اضافه کرد: این جشنواره شامل بخش‌های مختلف اجرای صحنه‌ای و خیابانی و در واقع جشنواره خانوادگی است زیرا هر جا کودک و نوجوان است، خانواده ای وجود دارد.

مدیرکل میراث و ارشاد اسلامی استان یزد، حضور از سراسر کشور و استان در رویداد بزرگ هنری و برگزاری جشنواره‌ای شاد با ارتقای نشاط شهروندان را پیش‌بینی کرد.


میزبانی جشنواره بین‌المللی صحنه نمایش کودک و نوجوان در استان یزد فرصتی برای درخشش آثار خلاقانه صحنه نمایش در استان بوده و این جشنواره شامل بخش‌های مختلف اجرای صحنه‌ای و خیابانی و خانوادگی است. حضور از سراسر کشور و استان در این رویداد بزرگ هنری و برگزاری جشنواره‌ای شاد با ارتقای نشاط شهروندان پیش‌بینی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *