آغاز صعود برنامه‌های فرهنگی در خراسان جنوبی

آغاز سیر صعودی برنامه های فرهنگی در خراسان جنوبی


در این متن آمده است که در روابط حکومتی های تحولی حکومت سیزدهم و دوران وزارت اسماعیلی، توجه به پیشکسوتان و بزرگان میراث، آثار خلاقانه و رسانه یک اصل است. استاندار خراسان جنوبی نیز در تصویرسازی درست از استان همیشه یار میراث و ارشاد اسلامی استان بوده و با حمایت استانداری همایش گرامیداشت نامداران استان برگزار شده است. در ضمن، در حوزه برنامه های فرهنگی و هنری با همت انجمن ها و هنرمندان استان، سیر صعودی آغاز شده و این سال، چهار اثر هنرمندان استان به جشنواره منطقه ای کشور راه یافت و یک اثر به جشنواره فجر در سطح ایران و بین الملل راه پیدا کرد. همچنین، در حوزه هنرهای تجسمی، رشد ۳۰۰ درصدی در استان مشاهده شده و ۴۵۰ اثر از هنرمندان استان در این حوزه دریافت و آثار برگزیده ای در سطح جشنواره تجسم آثار خلاقانه در سطح ملی داشته اند. همچنین، سایر رشته های نیز در استان به همت هنرمندان در حال رشد و پویایی هستند و در آینده نیز روزهای روشن تری برای عرصه آثار خلاقانه میراث و رسانه استان خراسان جنوبی قرار دارد. در نهایت، آمده است که هنرمندان در تلاش برای برافراشته ماندن پرچم سه رنگ ایران اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، علی فرخنده شنبه شب در مراسم نکوداشت نامداران میراث و آثار خلاقانه خراسان جنوبی اظهارکرد: در روابط حکومتی های تحولی حکومت سیزدهم و دوران وزرات اسماعیلی وزیر میراث و ارشاد توجه به پیشکسوتان و بزرگان عرصه میراث، آثار خلاقانه و رسانه یک اصل در حوزه تحولی است.

وی با بیان اینکه استاندار خراسان جنوبی در تصویرسازی درست از استان خراسان جنوبی همیشه یار و یاور میراث و ارشاد اسلامی استان بوده اند، گفت: با حمایت استانداری توانستیم امروز همایش گرامیداشت نامداران استان خراسان جنوبی را برگزار کنیم.

مدیرکل میراث و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در حوزه برنامه های فرهنگی هنری به همت انجمن ها و هنرمندان استان در یک برنامه تحولی، سیر صعودی را آغاز کرده ایم، افزود: امسال بعد از دهه هشتاد چها اثر هنرمندان عرصه نمایش استان برای اولین بار چهار به جشنواره منطقه ای کشور راه یافت و یک اثر به جشنواره فجر در سطح ایران و بین الملل راه پیدا کرد.

فرخنده ادامه داد: اثر فخرالزمان بیرجند وتله اثر سینمایی و تله صحنه نمایش بی قرار و یک رادیو صحنه نمایش امسال سه پرچم بر افراخته و برافراشته خراسان جنوبی در جشنواره فجر است.

وی از رشد حدود ۳۰۰ درصدی در حوزه هنرهای تجسمی استان خبر داد و یادآور شد: امسال ۴۵۰ اثر از هنرمندان استان در این حوزه دریافت و آثار برگزیده ای را در سطح جشنواره تجسم آثار خلاقانه در سطح ملی داشته ایم.

مدیرکل میراث و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اضافه کرد: سایر رشته های نیز در استان به همت هنرمندان در حال رشد، تکاپو و پویایی است.

فرخنده تصریح کرد: هنوز روزهای روشن تر و پررونق تری با همکاری استاندار استان پیش روی عرصه آثار خلاقانه میراث و رسانه استان خراسان جنوبی قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: هنرمندان همه دلشان برای برافراشته ماندن پرچم سه رنگ ایران اسلامی می تپد.


در مراسم نکوداشت نامداران میراث و آثار خلاقانه خراسان جنوبی، علی فرخنده تأکید کرد که توجه به پیشکسوتان و بزرگان عرصه میراث و آثار خلاقانه و رسانه یک اصل در حوزه تحولی است. استاندار خراسان جنوبی نیز در تصویرسازی درست از استان همیشه یار و یاور میراث و ارشاد اسلامی بوده و با حمایت استانداری، همایش گرامیداشت نامداران استان برگزار شد. در حوزه برنامه های فرهنگی هنری نیز با همت انجمن ها و هنرمندان استان، سیر صعودی آغاز شده است و در جشنواره های منطقه ای کشور نیز اثرات هنرمندان استان به جاودانه ترین شکل حضور یافته است. امسال ۴۵۰ اثر از هنرمندان استان در حوزه هنرهای تجسمی دریافت و آثار برگزیده ای را در سطح جشنواره آثار خلاقانه تجسمی ملی داشته ایم. همچنین رشته های هنری دیگر نیز در استان در حال رشد و پیشرفت هستند. با همکاری استاندار استان، روزهای روشن تر و پررونق تری در عرصه آثار خلاقانه، میراث و رسانه استان خراسان جنوبی پیش رو است. هنرمندان نیز همه دلشان برای برافراشته ماندن پرچم سه رنگ ایران اسلامی تپیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *