آشکار شدن ویژگی های شخصیتی مخفی از طریق تست شخصیت سریال فرندز

این تست شخصیتی مرتبط با سریال محبوب فرندز، فرصتی است تا ویژگی‌های پنهان شما را کشف کنید. اگر علاقه‌مند به مونیکا باشید، ممکن است خود را در شخصیت دقیق و منظم مونیکا بیابید. اگر چندلر بینگ علاقه‌مندی شما باشد، مهارت بی‌نظیری در شوخی دارید. اگر ریچل گرین و یا راس گلر جذب توجه شما باشند، آوازخوانی و مد روز بودن یا عاشق چالش ها و چیزهای جدید بودن می‌تواند ویژگی‌های شما را باشد. همچنین، اگر جویی تربیانی و یا فیبی بوفی شما را جذب کنند، می‌تواند به موقعیت‌های چالش‌آور دوستانتان و محیط گرم و دل‌پذیر کردن دوستانتان، اهمیت بدهد. این تست شخصیتی اثرات مثبت و ارزشمندی را دارد که می‌تواند از آن بهره‌مند شوید و ویژگی‌های شخصیتی خود را بیشتر بشناسید.

آماده شوید تا سفری هیجان انگیز در دنیای تست‌های شخصیتی را آغاز کنیم، زیرا تست امروز به سریال محبوب و زیبای فرندز مربوط است و نشان می‌دهد که چگونه شخصیت مورد علاقه شما در سریال فرندز می‌تواند بازتابی از ویژگی های شخصیتی پنهان شما باشد.

وقت آن است که این تست شخصیتی فرندز را انجام دهید و بخش‌های پنهان خود را کشف کنید!

تست شخصیت فرندز :  کدام شخصیت فرندز را بیشتر دوست دارید و  به شما شباهت دارد؟

تست شخصیت فرندز

مونیکا گلر (Monica Geller) : آشپز کمال گرا

مونیکا گلر
مونیکا گلر

بیایید با شخصیت مونیکا گلر آغاز کنیم. از مهارت های بی عیب و نقص او در آشپزی تا نیاز شدید او به نظم و تمیز بودن، بدون شک مونیکا مادر این گروه به حساب می‌آید.

اگر مونیکا را دوست دارید و شخصیت شما به آن شبیه است، پس شما فردی دقیق و منظم هستید و به کمال گرایی علاقه دارید. مشابه مونیکا ، شما هم در برنامه ریزی و سازماندهی عالی عمل می‌کنید و دوست دارید همه چیز  سر جای خودش باشد.

مهارت های آشپزی عالی شما و علاقه به تمیزی و نظم، شما را به  شخصیت “مادر” قابل اعتماد در بین دوستانتان تبدیل می‌کند. شخصیت مونیکا نشان دهنده علاقه شما به نظم و سازماندهی است و شما به فراهم کردن محیطی گرم و دلپذیر برای دوستان خود می بالید. 

چندلر بینگ (Chandler Bing):  طعنه آمیز و شوخ طبع

چندلر بینگ
چندلر بینگ

 اگر دوستانتان بیشتر برای شوخ طبعی به سراغ شما می‌آیند، ممکن است برخی از ویژگی‌هایتان با چندلر بینگ یکسان باشد.  اگر شخصیت مورد علاقه تان چندلر بینگ است، مهارت بی نظیری در شوخی، حتی در جدی ترین سناریوها را دارید. 

اما در زیر این ویژگی، قلبی ارزشمند نهفته است. شما مهربان و همدل هستید و دوست دارید روحیه دوستانتان را با شوخی هایتان بیشتر و بیشتر کنید. 

علیرغم سختی هایی که در گذشته دارید، شما به دوستان و خانواده و همسر خود وفادار هستید و اثبات کرده‌اید طبیعت دلسوزتان بیشتر  از شوخی هایی است که انجام می‌دهید. 

شما هنرمند هستید و می‌توانید حتی در استرس آورترین شرایط هم تسلط کافی داشته باشید و خود و دیگران را شاد کنید. 

بیشتر بخوانید: تست شخصیت | اولین تصویری که ببینید بهترین ویژگی شخصیتی شما را نشان خواهد داد!

ریچل گرین(Reachel Green): مد روز

ریچل گرین
ریچل گرین

اگر ریچل گرین ملکه قلب شما در سریال فرندز است، پس شما فردی فشن، عاشق مد لباس و اکسسوری ها هستید و شخصیت همه کاره‌ای دارید. درست مانند ریچل، شما پر از استعداد هستید، اما ممکن است تنبلی و اهمال کاری به سراغ شما بیاید و آن‌ها را شگوفا نکنید.

اما نترسید! وقتی تصمیم می‌گیرید چالشی را انجام دهید، تا زمانی که بر آن چیره نشوید، هیچ مانعی شما را از حرکت بازنمی دارد. 

شما جسور، مستقل و دوستدار احترام و مانند یک رهبر واقعی هستید. در حالی که ممکن است کمی به اطراف بی توجه باشید، حساسیت شما نسبت به احساسات دیگران این نقطه ضعف تان را متعادل می‌کند. در نهایت شما سلیقه فوق العاده‌ای دارید و سبک زندگی مدرن و تجملات را می پسندید.

راس گلر(Ross Geller):  روشنفکر

راس گلر
راس گلر

اگر راس گلر شخصیت دوست داشتنی شماست، شخصیت شما ترکیبی از خوش اخلاقی و ناامنی است. طبیعت درونگرا و علم بالای شما از شما شخصیتی باهوش ساخته که عاشق چالش است.

اگرچه نبود مهارت های اجتماعی و تمایلات و نا امنی شخصیتی شما می‌تواند باعث دردسر شود، اما شما همیشه از اشتباهات تان درس می‌گیرید. در حالی که به اعتقادات خود ایمان بالایی دارید، اما برای کنار گذاشتن عقاید از پیش تعیین شده متعصب نیستید و درموردش فکر می‌کنید.

به عنوان یک فرد رمانتیک، به راحتی عاشق دیگران می‌شوید که گاهی به شما آسیب می‌زند. با این حال، شخصیت مهربان و وفاداری دارید که خوشحالی دیگران را به خوشحالی خودتان ترجیح می‌دهید.

جویی تربیانی (Joey Tribbiani): لذت طلب و کاریزماتیک

جویی تربیانی
جویی تربیانی

اگر جوی قلب شما را ربوده، شما شخصیتی سرشار از جذابیت، کاریزما و وفاداری باورنکردنی دارید. درست مانند جوی، شما یک مثل یک آهنربای قوی، اطرافیان را به خود جذب می‌کنید. 

طبیعت برون‌گرا و کاریزماتیک شما باعث شده از زندگی لذت ببرید و دوستانتان در هر ساعت از روز بتوانند روی شما حساب کنند. 

محبوبیت و پر جنب و جوش بودن، باعث شده  از ریسک های بزرگ در زندگی تان خودداری کنید. بر خلاف متفکران، شما بدون هیچ زحمتی جریان عادی زندگی را دنبال می‌کنید و یک نگرش آرام و بی دغدغه دارید که روحیه شما را حفظ می‌کند. 

با قلبی که برای دوستی بارزش بالایی قائل است، در قلب شما یک جوی تریبیانی واقعی وجود دارد که برای مخابرات با دوستان تان ارزش زیادی قائل هستید و خاطراتی را به وجود می‌آورید که تا آخر عمر باقی هستند. 

فیبی بوفی (phoebe Buffay):   آوازخوان و عجیب

فیبی بوفی
فیبی بوفی

اگر فیبی بافی شخصیت مورد علاقه تان بوده، باید روحیه بی دغدغه و عجیب درونی تان را بپذیرید.

درست مشابه با فیبی، شما یک فرد عجیب و با خلاقیت و هوش بالا هستید که افرادی را که شما را دست کم می‌گیرند و به شما اعتماد ندارند را شگفت زده خواهید کرد. 

روش زندگی منحصربه‌فرد شما باعث می‌شود؛ خیلی راحت در چالش‌های زندگی وارد شوید و از آن پیروز بیرون بیایید.  علاوه بر شخصیت دمدمی مزاج، شما سرشار از همدلی و حساسیت هستید که شما را به شخصیت دلسوز و فهمیده تبدیل کرده است.

رویاپردازی که از قوانین زندگی سرپیچی کرده شما را خاص تر می‌کند،  شما زندگی تان  را بر اساس شرایط خودتان می‌گذرانید، بدون ترس به احساس درونی تان اعتماد دارید و نظرات دیگران اهمیت زیادی برای شما ندارند. 

بیشتر بخوانید:  تست شخصیت | بزرگترین نقطه ضعف شخصیتت رو با اولین تصویری که دیدی کشف کن!

با این تست شخصیت فرندز، ما یاد گرفتیم  شخصیت مورد علاقه مان نه تنها ویژگی هایی پنهانمان را منعکس می‌کند، بلکه ویژگس های شگفت انگیز انسانی را به ما یادآوری می‌کند که ما را می‌سازد و در درون ما است.

ویژگی های شخصیت خود را دوست داشته باشید، نقاط قوت خود را پررنگ تر  و پررنگ تر کنید و ویژگی هایی را که شما را منحصر به فرد می‌کند، را با ارزش جلوه دهید.

همانطور که این تست جذاب به پایان رسید، بیایید پیوندهای دوستی جادوی “فرندز” را که همچنان بعد از سالیان سال به زندگی ما شادی می‌بخشد، گرامی بداریم، و فراموش نکنیم که دوستانمان بهترین و ارزشمندترین سرمایه های زندگی ما هستند. 

پس این تست جذاب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و نظراتتان را در مورد آن به ما بگویید. 

منبع: themindsjournal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *