آشنایی با چیستان: موادی که از چوب ساخته شده‌اند اما قابل خم نیستند

با مطرح کردن چیستان و معماها برای کودکان، می‌توانید به اوقات خوشی آن‌ها رقم بزنید و خلاقیت آن‌ها را افزایش داده و مغزشان را تحریک کنید. حل کردن این چیستان‌ها نه‌تنها به کودکان کمک می‌کند تا اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنند، بلکه همچنین تاثیر مثبتی بر روی رشد مغزشان خواهد داشت. این فعالیت‌ها برای کودکان تفریحی مفید و چالش برانگیز است که همه بزرگتران و بچه‌ها از آن لذت می‌نام تجاری. این فعالیت‌ها به کودکان کمک می‌کند تا تمرکزشان در مواقع دیگری مثل درس خواندن و یادگیری، بهتر و کارامدتر شود.

با مطرح کردن این چیستان‌ها و معماها برای کودکان؛ هم می‌توانید اوقات خوشی را برای آن‌ها رقم بزنید و هم خلاقیت کودکان را افزایش داده و مغزشان را تحریک خواهید کرد. کودکان برای حل کردن این چیستان ها از ذهن شان کمک می‌گیرند و فکر می‌کنند و همین دقایق کوتاه می‌تواند بر روی رشد مغزشان تاثیر مثبتی داشته باشد.

کودکان بعد از حل چیستان؛ اعتماد بنفس بیشتری خواهند داشت که همین هم برای رشد شخصیتی آن‌ها عالی است.

چیستان چوب و اره

اون چیه از چوب درست شده ولی اره نمیشه؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

به نظر شما جواب چی میتونه باشه؟  عجله نکرده و روی سوال تمرکز کنید

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

جواب چیستان چوب و اره

بله کاملا صحیح حدس زدید جواب خاک اره است.

آیا شما هم توانستید به جواب درست برسید؟

بیشتر بخوانید: آن چه پستانداری است که منابع آبی نمی‌نوشد؟

همه بزرگتر ها و بچه ها از مطرح کردن چیستان جدید و حل کردن آن‌ها لذت می‌نام تجاری. چیستان برای کودکان فواید بسیار زیادی دارد. علاوه بر اینکه ذهن آن‌ها رابه چالش می‌کشد؛ به کودک یاد می‌دهد خوب گوش کنند و از روی حرف‌ها، نکات انحرافی چیستان را کشف کنند.

چیستان ها می‌توانند استرس کودک را کاهش دهند و یک تفریح عالی و مفید برای آن‌ها در سن رشد به حساب می‌آیند. تمرکز کودک با حل کردن چیستان بیشتر و بیشتر خواهد شد و در نتیجه فرایند یادیگری آن‌ها در مدرسه کارامدتر می شود.

شما می‌توانید با مطرح کردن این چیستان ها متناسب با سن کودک؛ به رشد ابعاد شخصیتی آن‌ها کمک کنید. حتی می‌توانید برای سخت تر کردن چیستان، آن را سریع بخوانید و یا زمان محدودی برای آن در نظر بگیرید.

آیا جواب دیگری برای این چیستان حدس زده اید که از نظرتان درست تر است؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *