آرش خوشخو در گفتگو با کارگردانان ۴ اثر سینمایی کوتاه نشسته است.

آرش خوشخو با کارگردانان ۴ فیلم کوتاه به گفت‌وگو می‌نشیند


در سومین جلسه از فصل نهم پاتوق اثر سینمایی کوتاه، که توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود، چهار اثر سینمایی کوتاه به نام‌های «چترباز»، «برادر»، «کوه سفید» و «پناهجویان» به نمایش در خواهند آمد. این جلسه با حضور آرش خوشخو، نویسنده و منتقد هنر هفتم، برگزار می‌شود و آثار پس از اکران تحلیل و بررسی خواهند شد. محمد محمدی به عنوان مجری این جلسه حاضر خواهد بود و رویداد در مطالعات تاریخی یک‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ در پردیس سینمایی بهمن برگزار خواهد شد. این رویداد برای تمامی علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

به‌گزارش دیجیاتور به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، سومین جلسه از نهمین فصل پاتوق اثر سینمایی کوتاه، روز یک‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ با نمایش ۴ اثر سینمایی کوتاه در پردیس سینمایی بهمن برگزار خواهد شد.

در این جلسه از فصل نهم پاتوق که توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود، اثر سینمایی‌های‌ کوتاه داستانی «چترباز» به کارگردانی الهام محمدزاده، «برادر» به کارگردانی مهدیه محمدی، «کوه سفید» به کارگردانی مهرداد حسنی و «پناهجویان» به کارگردانی محمدامین فلاح و مهسا تکش، روی پرده خواهند رفت.

در این رویداد آرش خوشخو، نویسنده و منتقد هنر هفتم، به‌ عنوان کارشناس جلسه، پس از اکران آثار با کارگردان‌های اثر سینمایی‌های کوتاه به نمایش درآمده به گفت‌وگو می‌نشیند و آثار را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد.

محمد محمدی به عنوان مجری این جلسه از فصل نهم پاتوق اثر سینمایی کوتاه تهران، حضور خواهد داشت.

«چتر باز» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی الهام محمدزاده ساخته شده است و هامون سیدی، وحید قاضی‌زاهدی، روشنک خسروی، یاسمن نصیری و سحر نساجی‌کاشی در آن ایفای نقش کرده‌اند.

«برادر» به نویسندگی یاسین پورعزیزی را مهدیه محمدی کارگردانی کرده و به‌تهیه‌کنندگی محدثه پیرهادی ساخته شده است. سجاد بابایی و مجتبی واشیان، بازیگران این اثر هستند.

«کوه سفید» نیز به‌نویسندگی ناصر ضمیری و ندا اسدی و کارگردانی مهرداد حسنی است.

«پناهجویان» به نویسندگی و کارگردانی مشترک محمدامین فلاح و مهسا تکش ساخته شده است. این اثر را محمدامین فلاح و مرجان تکش، تهیه و ساخت و ساز کرده‌اند.

سومین جلسه فصل نهم پاتوق اثر سینمایی کوتاه با همکاری موسسه فرهنگی، تبلیغاتی بهمن سبز-پخش رویش، یک‌شنبه‌ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵ در پردیس سینمایی بهمن برگزار می‌شود و شامل نمایش آثار و جلسه نقد و بررسی خواهد بود.

حضور برای تمامی علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.


جلسه نهم از فصل نهم پاتوق اثر سینمایی کوتاه با نمایش چهار اثر سینمایی برگزار خواهد شد. این جلسه در مطالعات تاریخی ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ در پردیس سینمایی بهمن برگزار می‌شود. آرش خوشخو، نویسنده و منتقد هنر هفتم، به عنوان کارشناس جلسه حضور دارد و بعد از نمایش اثر سینمایی‌ها به بررسی و تحلیل آن‌ها می‌پردازد. محمد محمدی مجری این جلسه است و اثر سینمایی‌های مورد بررسی شامل «چترباز»، «برادر»، «کوه سفید» و «پناهجویان» می‌باشند. این رویداد با همکاری موسسه فرهنگی بهمن سبز-پخش رویش برگزار می‌شود و حضور در آن برای عموم آزاد و رایگان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *