آتش استودیوی یک قدیمی در قاهره را فراموش کرد

آتش یک استودیوی قدیمی در قاهره را از بین برد


در اتش سوزی امروز صبح، استودیو ۸۰ ساله الاهرام در منطقه جیزه قاهره تخریب شد که محل ساخته شدن اثر سینمایی ها و سریال های مصری بود. این آتش سوزی ساعتی پس از پایان فیلمبرداری سریال «المعلم» رخ داد و در عرض شش ساعت توانسته استودیو را بسوزاند. تحقیقاتی برای تعیین علت آتش سوزی آغاز شده و نخست وزیر و وزیر میراث از محل حادثه بازدید کرده و پرداخت غرامت به خانواده های آسیب دیده را وعده داده اند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ددلاین، استودیوی معتبر ۸۰ ساله الاهرام در منطقه جیزه قاهره در آتش سوزی بامداد شنبه نابود شد. اطفای این آتش ۶ ساعت طول کشید.

این استودیو محل ساخته شدن تعداد بی‌شماری اثر سینمایی و سریال مصری بود.

این آتش سوزی ساعتی پس از پایان فیلمبرداری سریال «المعلم» که یک سریال تلویزیونی ماه رمضان است، رخ داد. آتش به سرعت گسترش یافت و همه چیز داخل استودیو را سوزاند و به ساختمان‌های مجاور هم سرایت کرد.

دادستانی کل کشور تحقیقاتی را برای تعیین علت آتش سوزی آغاز کرده است.

مصطفی مدبولی نخست وزیر و نوین الکلانی وزیر میراث صبح امروز از محل آسیب دیده بازدید کردند و وعده پرداخت غرامت به خانواده‌های آسیب دیده را دادند.

استودیو الاهرام سال ۱۹۴۴ تاسیس شد و در مساحت ۲۷۰۰۰ متر مربع، شامل همه امکانات برای سه مرحله ساخت و ساز، یک سالن نمایش و مجموعه تدوین بود.


متاسفانه استودیو الاهرام در حادثه آتش‌سوزی نابود شده است.این استودیو محل ساخت بسیاری از اثر سینمایی‌ها و سریال‌های مصری بود. دادستانی کشور برای تعیین علت آتش‌سوزی تحقیقات را آغاز کرده است.نخست وزیر و وزیر میراث ایران از محل آسیب دیده بازدید کرده و وعده پرداخت غرامت به خانواده‌های آسیب دیده را دادند. استودیو الاهرام که در سال ۱۹۴۴ تاسیس شد، شامل همه امکانات برای ساخت و ساز اثر سینمایی و سریال بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *