اهمیت پایداری منابع آبی برای مردم شاهرود/ رعایت عدالت در روابط حکومتی‌های آبادانی حکومت

آب پایدار مهمترین مطالبه مردم شاهرود/ رعایت عدالت در سفرهای دولت


در خطبه‌های نخستین نماز جمعه اسفند ماه در شاهرود، حجت الاسلام عباس امینی، امام جمعه شهر، به تأکید بر عدالت و اهمیت منابع آبی برای مردم شاهرود و بسطام پرداخت. او از مقام عالی رتبه خواست که قبل از مسافرت به استان سمنان، به مسائل مهم شاهرود گوش فرا دهد و از مسئولان دولتی خواست تا به موضوع مهم منابع آبی شهرستان در سفرهای خود توجه کنند.امینی همچنین بیان کرد که نمایندگان باید امانتدار و اصلاح‌طلب باشند و باید جهادی در راستای عدالت نسبی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، حجت الاسلام عباس امینی در خطبه‌های نخستین نماز جمعه اسفند ماه جاری شاهرود در مدرسه قلعه، با بیان اینکه حکومت سیزدهم تلاش‌های مستمری را در بخش‌های مختلف دارد که قابل تقدیر است، تاکید کرد: مسائلی مانند ایجاد شغل، نهضت ملی مسکن، تولیدی و.. خوب است اما اگر بنا باشد در یک موضوعی ۶۰۰ میلیون تومان برنامه‌ریزی مالی در نظر گرفته شود اما سهم شاهرود صفر باشد، ما این را بی عدالتی می‌دانیم که نباید صورت گیرد.

وی با بیان اینکه از مقام عالی رتبه می‌خواهیم قبل از اینکه به استان سمنان بیایند، به صحبت دلسوزان گوش فرا دهند، تاکید کرد: اگر هیأت حکومت در پیش‌نویس برنامه‌های مسافرت پیش رو به استان دیدند که چیزی درباره منابع آبی شاهرود وجود ندارد، باید به این برنامه‌ها شک کنند.

امام جمعه شاهرود با اشاره به اهمیت منابع آبی برای مردم شاهرود و بسطام بیان کرد: باید موضوع مهم منابع آبی شهرستان در مصوبات مسافرت باشد و اگر این نباشد بی عدالتی و جفا به مردم است.

امینی در دیگر بخش سخنان خود با بیان اینکه در حکومت‌ها و مجلس‌های قبل برنامه‌ریزی مالی فرهنگی کشور کاهش پیدا کرد و افراد حتی خجالت هم نکشیدند و توبه هم نکردند، تاکید کرد: نماینده‌ای تراز است که پیوست فرهنگی در کنار برنامه‌ریزی مالی کشور داشته باشد.

وی با بیان اینکه مردم ما نمایندگانی می‌خواهند که امانتدار، پاکدست و صادق و دلسوز به منافع شهرستان و استان و کشور باشند، افزود: نماینده اصلح در کنار مقررات گذاری و نظارت بر اجرای درست مقررات، باید به دین محمدی و تحول اساسی و ایران اهمیت بدهد.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه نماینده مردم باید جهادی عمل کند، تاکید کرد: توجه به عدالت نسبی و مبارزه با بی عدالتی در سراسر کشور، از جمله دیگر ویژگی‌های یک نماینده اصلح است.

امینی رأی‌گیری پارلمان و خبرگان رهبری را عرصه‌های مهم برای مشارکت مردم دانست و تاکید کرد: نامزدها و طرفداران آنها نسبت به تخریب یکدیگر اقدام نکرده و تلاش کنند که مردم را به پای صندوق‌های بیاورند.


خطبه امام جمعه شاهرود در مورد نقش نمایندگان در استان سمنان و اهمیت منابع آبی برای مردم شاهرود بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *