تأمین ۴۰۲ واحد منابع آبی شرب توسط نهضت ملی مسکن فولادشهر

۲۰ هزار نفر در روستاهای برخوار از آب شرب پایدار بهره مند شدند


در گفت‌وگو با خبرنگار دیجیاتور، حسین اکبریان اعلام کرد که حکومت سیزدهم از ابتدای روی کار آمدن، برنامه‌ی تأمین مسکن برای اقشار کم درآمد را به عنوان یکی از برنامه‌های اصلی خود اعلام کرده است. او اظهار کرد که آبفای استان اصفهان تمام تلاش خود را برای ایجاد زیرساخت‌های شبکه منابع آبی و فاضلاب برای واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان اصفهان در دستور کار قرار داده است و با اجرای زیرساخت‌های لازم، به بیش از هزار و ۶۰۰ نفر در فولادشهر امکان تأمین منابع آبی شرب سالم و بهداشتی و دفع فاضلاب بهداشتی فراهم کرده است. اکبریان افزود که تمام تلاش‌ها در آبفای استان اصفهان برای ایجاد زیرساخت‌های لازم برای واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان اصفهان در پیش رو است.

حسین اکبریان در گفت‌وگو با خبرنگار دیجیاتور با بیان اینکه حکومت سیزدهم از ابتدای روی کار آمدن، یکی از برنامه‌های اصلی خود را تأمین مسکن برای اقشار کم درآمد اعلام کرد، اظهار داشت: برهمین اساس آبفای استان اصفهان تمام تلاش خود را در راستای ایجاد زیرساخت‌های شبکه منابع آبی و فاضلاب برای واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان اصفهان در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به اجرای زیرساخت‌های خدمات آبفا در کمترین زمان در فولادشهر تصریح کرد: در چند ماه اخیر به رغم مشکلات مالی، با اجرای بیش از هفت کیلومتر شبکه منابع آبی و فاضلاب، زمینه‌های برخورداری متقاضیان مسکن طرح نهضت ملی مسکن از خدمات شرکت آبفا فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت منابع آبی و فاضلاب استان اصفهان افزود: تمام تلاش‌ها در آبفای استان اصفهان در راستای ایجاد زیرساخت‌های لازم برای مابقی واحدهای مسکونی در قالب این طرح همچنان در دستور کار قرار دارد و مطمئناً در سال آینده واحدهای بیشتری در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان اصفهان از خدمات شرکت منابع آبی و فاضلاب برخوردار خواهند شد.

اکبریان اضافه کرد: با ارائه خدمات آبفا به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن، بیش از هزار و ۶۰۰ نفر در فولادشهر از تأمین منابع آبی شرب سالم و بهداشتی و دفع بهداشتی فاضلاب بهره مند شده اند.


حکومت سیزدهم برنامه‌های اصلی خود را برای تأمین مسکن برای اقشار کم درآمد به اجرا گذاشته است. اجرای زیرساخت‌های خدمات آبفا در فولادشهر در کمترین زمان انجام شده است و مشکلات مالی در این راستا برطرف شده است. زمینه‌های برخورداری متقاضیان مسکن در طرح نهضت ملی مسکن از خدمات شرکت آبفا در فولادشهر بهره برده‌اند. تلاش‌ها در آبفای استان اصفهان برای ایجاد زیرساخت‌های لازم برای مابقی واحدهای مسکونی در حال انجام است و در سال آینده واحدهای بیشتری از خدمات منابع آبی و فاضلاب برخوردار خواهند شد. خدمات آبفا به بیش از هزار و ۶۰۰ نفر در فولادشهر امکان تأمین منابع آبی شرب و بهداشتی و دفع بهداشتی فاضلاب را فراهم کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *