بازنویسی عنوان به فارسی: ۳ نمایش دانشجویی برجسته در چهل و دومین جشنواره صحنه نمایش فجر

۳ اثر کانون‌های دانشجویی در چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر

0 نظر


به تازگی توافقی بین اداره‌کل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و اداره‌کل هنرهای نمایشی وزارت میراث و ارشاد اسلامی صورت گرفته است. بر اساس این تفاهم‌نامه، نمایش‌های منتخب کانون‌های صحنه نمایش دانشجویی موسسه آموزش عالی‌های سراسر کشور در جدول جشنواره صحنه نمایش فجر اجرا می‌شوند. برای این منظور، یک فراخوان به همه موسسه آموزش عالی‌ها ارسال شده و پس از برگزاری جلسه داوری، سه نمایش برای اجرا در جشنواره معرفی شده‌اند. این سه نمایش به ترتیب «کار نان» از موسسه آموزش عالی پیام نور خراسان شمالی، «بندار بیدخش» از موسسه آموزش عالی جامع‌علمی‌کاربردی و «دِنگ» از موسسه آموزش عالی سلمان فارسی کازرون هستند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از روابط‌عمومی وزارت علوم، یکی از مفاد تفاهم‌نامه اخیر مابین اداره‌کل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اداره‌کل هنرهای نمایشی وزارت میراث و ارشاد اسلامی، اجرای نمایش‌های منتخب کانون‌های صحنه نمایش دانشجویی موسسه آموزش عالی‌های سراسر کشور در جدول جشنواره صحنه نمایش فجر است.

طی ارسال فراخوان به همه موسسه آموزش عالی‌ها و سپس برگزاری جلسه داوری در معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حضور سه تن از استادان داور، محمودرضا رحیمی، داریوش مختاری، سیدجواد طاهری و دبیری حسن علیکرمی، پس از ساعت‌ها بحث، گفت‌وگو، بررسی و داوری، از میان آثار ارسالی، سه نمایش به ترتیب ذیل جهت اجرا در بخش دانشجویی چهل و دومین جشنواره بین‌المللی صحنه نمایش فجر، به اداره کل امور هنرهای نمایشی وزارت میراث و ارشاد اسلامی معرفی ‌شدند:

۱-نمایش «کار نان» از موسسه آموزش عالی پیام نور خراسان شمالی(مرکز اسفراین)

۲-نمایش «بندار بیدخش» از موسسه آموزش عالی جامع‌علمی‌کاربردی(مرکز سیتی سنتر مبارکه اصفهان)

۳-نمایش «دِنگ» از موسسه آموزش عالی سلمان فارسی کازرون


از میان آثار ارسالی، سه نمایش به ترتیب ذیل جهت اجرا در بخش دانشجویی چهل و دومین جشنواره بین‌المللی صحنه نمایش فجر، به اداره کل امور هنرهای نمایشی وزارت میراث و ارشاد اسلامی معرفی ‌شدند. نمایش “کار نان” از موسسه آموزش عالی پیام نور خراسان شمالی (مرکز اسفراین)، نمایش “بندار بیدخش” از موسسه آموزش عالی جامع‌علمی‌کاربردی (مرکز سیتی سنتر مبارکه اصفهان) و نمایش “دِنگ” از موسسه آموزش عالی سلمان فارسی کازرون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *