۲۸۴ اثر در بخش مسابقه معرفی محصولات سینمای ایران «اثر سینمایی فجر» به ثبت رسیده است.

۲۸۴ اثر در بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران «فیلم فجر» ثبت شد


در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی اثر سینمایی فجر، ثبت‌نام در بخش مسابقه معرفی محصولات سینمای ایران با استقبال فعالان در این حوزه همراه بود. در این بخش ۲۸۴ اثر متقاضی حضور در بخش آنونس و تیزر، پوستر و عکس شدند. طبق آمار ثبت شده، ۱۱۷ عنوان آنونس و تیزر، ۶۳ عدد پوستر اثر سینمایی و ۱۰۴ عکس از ۱۳ اثر سینمایی سینمایی برای حضور در بخش مسابقه معرفی محصولات سینمای ایران ثبت نام کردند. در این بخش سه سیمرغ بلورین نیز به برترین‌ها اهدا خواهد شد. چهل و دومین جشنواره بین المللی اثر سینمایی فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی جشنواره اثر سینمایی فجر، سیمون سیمونیان مدیر دبیرخانه چهل و دومین جشنواره بین‌المللی اثر سینمایی فجر گفت: ثبت‌نام در بخش مسابقه معرفی محصولات سینمای ایران که از ۲۱ آذر ماه آغاز شده بود و تا ۳۰ آذر ادامه داشت، با استقبال فعالان در این حوزه همراه بود و ۲۸۴ اثر متقاضی حضور در بخش آنونس و تیزر، پوستر و عکس شدند.

وی تاکید کرد: بر اساس آمار ثبت شده ۱۱۷ عنوان آنونس و تیزر، ۶۳ عدد پوستر اثر سینمایی و ۱۰۴ عکس از ۱۳ اثر سینمایی سینمایی برای حضور در بخش مسابقه معرفی محصولات سینمای ایران ثبت نام کردند.

سیمونیان عنوان کرد: در این بخش که به آثار تبلیغاتی اثر سینمایی های اکران شده از دی ماه گذشته تا امسال اختصاص دارد، سه سیمرغ بلورین اهدا خواهد شد.

چهل و دومین جشنواره بین المللی اثر سینمایی فجر ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری به دبیری مجتبی امینی برگزار می‌شود.


در جشنواره اثر سینمایی فجر، بخش مسابقه معرفی محصولات سینمای ایران از 21 آذر تا 30 آذر برگزار شده است. در این بخش، 284 اثر درخواست حضور داشته‌اند که شامل 117 آنونس و تیزر، 63 پوستر اثر سینمایی و 104 عکس از 13 اثر سینمایی سینمایی است. در این بخش، سه سیمرغ بلورین به برترین اثرها اهدا خواهد شد. جشنواره بین المللی اثر سینمایی فجر 12 تا 22 بهمن ماه برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *