کشف فرار مالیاتی یک شرکت با مبلغ ۳۶۳ میلیارد تومان در منطقه شمال غرب کشور

کشف فرار مالیاتی ۳۶۳ میلیارد تومانی یک شرکت در شمال غرب کشور


در این متن، اداره کل امور مالیاتی استان آذربایجان شرقی با همکاری اداره کل اطلاعات این استان، با استخراج اطلاعات مالی یک شرکت فعال در تولیدی چوب، توانست فرار مالیاتی گسترده‌ای به مبلغ ۳۶۳ میلیارد و ۳۰۵ میلیون تومان را کشف و شناسایی کند. سازمان امور مالیاتی نیز قصد دارد به وصول این مبالغ اقدام کند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی سازمان امور مالیاتی کشور، اداره کل امور مالیاتی استان آذربایجان شرقی با همکاری اداره کل اطلاعات این استان در پی اجرای یک مورد مفاد ماده ۱۸۱ مقررات وجوه دولتی‌های مستقیم در مطالعات تاریخی ۰۹/‏۰۵/‏۱۴۰۲‬ با استخراج اطلاعات مالی یک شرکت فعال در تولیدی چوب توانست فرار مالیاتی گسترده‌ای را کشف و شناسایی کند.

مجموع اصل و جرایم مرتکب شده این شرکت به ۳۶۳ میلیارد و ۳۰۵ میلیون تومان می‌رسد که سازمان امور مالیاتی نسبت به وصول آنها اقدام خواهد کرد.


اداره کل امور مالیاتی استان آذربایجان شرقی با همکاری اداره کل اطلاعات این استان توانست یک مورد فرار مالیاتی گسترده‌ای را کشف و شناسایی کند. مجموع اصل و جرایم مرتکب شده توسط این شرکت به ۳۶۳ میلیارد و ۳۰۵ میلیون تومان می‌رسد و سازمان امور مالیاتی اقدام خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *