پخش فصل دوازدهم مستند مسابقه “خانه ما” از شبکه سه سیما

پخش فصل دوازدهم مستند مسابقه «خانه ما» از شبکه سه سیما


پخش فصل دوازدهم مستند مسابقه “خانه ما” به تهیه‌کنندگی احمد شفیعی و کارگردانی امین کفاش‌زاده و حامد وقاری از جمعه ۸ دی ماه آغاز خواهد شد. در این مسابقه سه خانواده بوشهری در قالب یک کسب و کار خانوادگی و در چارچوب مبلغی مشخص، باید در طی یک ماه، به انجام فعالیت‌های روزمره و تفریحات خانوادگی بپردازند و درآمد زایی کنند. در پایان مسابقه، خانواده برنده جایزه صد برابری مبلغ پس‌انداز خود را دریافت می‌کند. مستند مسابقه “خانه ما” با محوریت سبک زندگی و سازماندهی هزینه‌ها و حفظ نشاط خانوادگی به صورت هفتگی در شبکه سه سیما پخش می‌شود. مستند مسابقه “خانه ما” محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی پروژه، پخش فصل دوازدهم مستند مسابقه «خانه ما» به تهیه‌کنندگی احمد شفیعی و کارگردانی امین کفاش‌زاده و حامد وقاری از جمعه ۸ دی ماه آغاز می‌شود.

در فصل دوازدهم مسابقه «خانه ما» سه خانواده بوشهری به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. این مسابقه تلویزیونی به صورت هفتگی جمعه‌ها ساعت ۱۳ روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

در این مسابقه تلویزیونی، سه خانواده در یک بازه زمانی یک ماهه و در چارچوب مبلغی مشخص، ضمن انجام فعالیت‌های روزمره و تفریحات خانوادگی، باید در قالب یک کسب و کار خانوادگی، درآمدزایی نیز داشته باشند. در پایان مسابقه خانواده برگزیده براساس پس‌انداز خود، برنده جایزه صد برابری مبلغ پس‌انداز خود می‌شود.

«خانه ما» یک مستند مسابقه یا «رئالیتی‌شو» خانوادگی است که با محوریت سبک زندگی، سازماندهی هزینه‌ها و ایجاد و حفظ نشاط خانوادگی روی آنتن تلویزیون می‌رود.

مستند مسابقه «خانه ما» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج بوده که در استودیو نوبین تهیه و ساخت و ساز شده است.


پخش فصل دوازدهم مستند مسابقه “خانه ما” آغاز می‌شود. در این فصل، سه خانواده بوشهری به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. این مسابقه هفتگی و روزهای جمعه ساعت ۱۳ در شبکه سه سیما پخش می‌شود. در این مسابقه، سه خانواده در مدت یک ماه و با مبلغی مشخص، علاوه بر انجام فعالیت‌های روزمره و تفریحات خانوادگی، باید در قالب یک کسب و کار خانوادگی، درآمدزایی نیز داشته باشند. در پایان مسابقه، خانواده برگزیده براساس پس‌انداز خود، برنده جایزه صد برابر مبلغ پس‌انداز خود می‌شود. “خانه ما” یک مستند مسابقه یا “رئالیتی‌شو” خانوادگی است که بر روی آنتن تلویزیون با محوریت سبک زندگی، سازماندهی هزینه‌ها و ایجاد و حفظ نشاط خانوادگی پخش می‌شود. این مستند مسابقه توسط سازمان هنری رسانه‌ای اوج ساخت و ساز شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *