همه دوره‌های جشنواره فجر در کوشک آثار خلاقانه جمع می‌شوند.

همه ادوار جشنواره‌های «فجر» در کوشک هنر گردهم می‌آیند


در روز سه‌شنبه ۱۷ بهمن، نمایشگاه محیطی پوسترهای ادوار گوناگون جشنواره‌های هنری فجر با حضور مسئولان فرهنگی و دست‌اندکاران فجر شانزدهم به راه افتاد. پوستر یکی از شاخه‌های اصلی در آثار خلاقانه ارتباط تصویری است و جشنواره هنرهای تجسمی فجر در این گام خود تصمیم گرفت تا پوسترهای دوره‌های گوناگون جشنواره‌های اثر سینمایی، هنر صوتی، صحنه نمایش و هنرهای تجسمی را در نمایشگاه مجزا به نمایش بگذارد. این نمایشگاه هنری در تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند هر روز به کوشک آثار خلاقانه در منطقه فرهنگی مسافرت و توریسم عباس‌آباد مراجعه کرده و از پوسترهای نمایشگاه بازدید کنند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ستاد خبری شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، نمایشگاه محیطی پوسترهای ادوار گوناگون جشنواره‌های هنری فجر، فردا سه‌شنبه ۱۷ بهمن، ساعت ۸:۳۰ صبح با حضور محمد خراسانی‌زاده مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت میراث، محمدحسین حجازی مدیرعامل منطقه فرهنگی و مسافرت و توریسم عباس‌آباد، امیر عبدالحسینی دبیرکل فجر شانزدهم و جمع دیگری از مسوولان فرهنگی و دست‌اندکاران فجر شانزدهم در کوشک آثار خلاقانه افتتاح می‌شود.

پوستر یکی از شاخه‌های اصلی در آثار خلاقانه ارتباط تصویری و از کاربردی‌ترین گرایش‌های هنرهای تجسمی است که بیشترین بیننده و مخاطب را به خود اختصاص می‌دهد.

جشنواره هنرهای تجسمی فجر در گام شانزدهم خود بر آن شد تا مجموعه پوسترهای دوره‌های گوناگون جشنواره‌های اثر سینمایی، هنر صوتی، صحنه نمایش و هنرهای تجسمی فجر را که برخی از آنها توسط طراحان نامدار معاصر طراحی شده‌اند، به صورت محیطی در یک نمایشگاه مجزا به نمایش بگذارد.

این نمایشگاه هنری که از ۱۷ تا ۲۴ بهمن دایر خواهد بود، مشتمل بر ۱۲۷ پوستر است.

علاقه‌مندان جهت بازدید از نمایشگاه محیطی پوسترهای فجر می‌توانند همه‌روزه از ساعت ۱۰ الی ۲۰ به کوشک آثار خلاقانه واقع در منطقه فرهنگی مسافرت و توریسم عباس‌آباد تهران مراجعه کنند.


نمایشگاه محیطی پوسترهای ادوار گوناگون جشنواره‌های هنری فجر فردا ساعت ۸:۳۰ صبح افتتاح می‌شود. پوستر یکی از شاخه‌های اصلی در آثار خلاقانه ارتباط تصویری و از کاربردی‌ترین گرایش‌های هنرهای تجسمی است. جشنواره هنرهای تجسمی فجر پوسترهای دوره‌های گوناگون جشنواره‌های اثر سینمایی، هنر صوتی، صحنه نمایش و هنرهای تجسمی فجر را به صورت محیطی در نمایشگاهی به نمایش می‌گذارد. این نمایشگاه هنری شامل ۱۲۷ پوستر است. علاقه‌مندان جهت بازدید از نمایشگاه می‌توانند همه‌روزه از ساعت ۱۰ الی ۲۰ به کوشک آثار خلاقانه واقع در منطقه فرهنگی مسافرت و توریسم عباس‌آباد تهران مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *