نمایش «آرش» بر روی صحنه اجرا شد.

نمایش «آرش»  روی صحنه رفت 

0 نظر


در پنجم دی ماه، نمایش “آرش” بر اساس متن تئاتر‌ای از بهرام بیضایی به کارگردانی حسن علیشیری در صحنه نمایش شهرزاد به روی صحنه رفت. این نمایش به مناسبت هشتاد و پنجمین سالگرد تولد بهرام بیضایی برگزار شد. نخستین اجرای این نمایش به بهرام بیضایی تقدیم شده و آرزوی تندرستی برای او به عمل آمده است. محمد رحمانیان و افشین هاشمی از مهمانان نخستین اجرای این نمایش بودند. تا بیست و هفتم دی ماه، نمایش “آرش” به تهیه‌کنندگی امیر خسروآبادی در سالن ۴ پردیس صحنه نمایش شهرزاد اجرا خواهد شد و بلیت‌فروشی آن در سایت تیوال صورت می‌گیرد. این نمایش با حضور بازیگرانی همچون شبنم بهوار، حدیث پاک‌باطن، شیدا پشنگ‌پور و… برگزار می‌شود.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی صحنه نمایش شهرزاد، پنجم دی ماه هم‌زمان با هشتاد و پنجمین سالگرد تولد بهرام بیضایی، نمایش «آرش» بر اساس متن تئاتر‌ای از این نویسنده به کارگردانی حسن علیشیری در پردیس صحنه نمایش شهرزاد روی صحنه رفت.

حسن علیشیری نخستین اجرای این نمایش را به بهرام بیضایی تقدیم و برای او آرزوی تندرستی کرد. محمد رحمانیان و افشین هاشمی از مهمانان نخستین اجرا بودند.

نمایش «آرش» به تهیه‌کنندگی امیر خسروآبادی تا بیست‌وهفتم دی‌ماه در سالن ۴ پردیس تئاتز شهرزاد روی صحنه خواهد بود که بلیت‌فروشی آن در سایت تیوال صورت می‌گیرد.

شبنم بهوار، حدیث پاک‌باطن، شیدا پشنگ‌پور، سیده‌مریم حیدری، امیر خسروآبادی، میراث زرگرباشی، شقایق سعیدی، علی شورابی، سانیا طیبی، احسان مرادی و محمدرضا مغانلو بازیگران این نمایش هستند.


نمایش «آرش» بر اساس متن تئاتر‌ای از بهرام بیضایی توسط حسن علیشیری به کارگردانی در پردیس صحنه نمایش شهرزاد روی صحنه رفت. حسن علیشیری اجرای این نمایش را به بهرام بیضایی تقدیم و برای او آرزوی تندرستی کرد. محمد رحمانیان و افشین هاشمی از مهمانان نخستین اجرا بودند. نمایش «آرش» تا بیست‌وهفتم دی‌ماه در سالن ۴ پردیس صحنه نمایش شهرزاد به تهیه‌کنندگی امیر خسروآبادی روی صحنه خواهد بود. بازیگران این نمایش شبنم بهوار، حدیث پاک‌باطن، شیدا پشنگ‌پور، سیده‌مریم حیدری، امیر خسروآبادی، میراث زرگرباشی، شقایق سعیدی، علی شورابی، سانیا طیبی، احسان مرادی و محمدرضا مغانلو هستند. بلیت‌فروشی این نمایش در سایت تیوال صورت می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *