عکس‌های اولیه اثر سینمایی سینمایی “میرو” به دسترسی عمومی رسید.

نخستین تصاویر فیلم سینمایی «میرو» منتشر شد


اثر سینمایی “میرو” به کارگردانی حسین ریگی در حال تدوین و گذران مراحل فنی است. این اثر سینمایی در شهرستان چابهار تصویربرداری شده است و در حال بازیگری بازیگرانی چون سودابه بیضایی، امیررضا دلاوری، حمید ابراهیمی و آرزو تاج‌نیا است. “میرو” سومین اثر سینمایی سینمایی حسین ریگی و سومین اثر سینمایی بلوچتانی است که در ژانر کودک و نوجوان ساخت و ساز شده و روایت خیالی آن در دوران دفاع مقدس روایت می‌شود. بنیاد شهید و امور ایثارگران و بنیاد سینمایی فارابی سرمایه‌گذاران این اثر سینمایی هستند و سعید الهی تهیه‌کننده آن می‌باشد.

به گزارش دیجیاتور، اثر سینمایی «میرو» به کارگردانی حسین ریگی پس از حدود ۲ ماه فیلمبرداری در شهرستان چابهار، در حال تدوین و گذران مراحل فنی است.

«میرو» با حضور بازیگرانی چون سودابه بیضایی، امیررضا دلاوری، حمید ابراهیمی، آرزو تاج‌نیا، ابوالفضل همراه، مهدی عقاید معنوی‌محمدپور، ایوب افشار و جمعی از هنرمندان بومی استان سیستان و بلوچستان در تلاش است تا در موعد مقرر به بازبینی هیات انتخاب چهل و دومین جشنواره بین‌المللی اثر سینمایی فجر برسد.

این اثر سینمایی سومین اثر سینمایی ریگی از فیلمسازان بلوچ کشور پس از اثر سینمایی‌های تحسین شده «لیپار» و «هوک» است که در ژانر کودک و نوجوان ساخت و ساز شده و در بستر قصه‌ای متعلق به دوران دفاع مقدس در دهه ۶۰ روایت می‌شود.

بنیاد شهید و امور ایثارگران و بنیاد سینمایی فارابی سرمایه‌گذاران اثر سینمایی سینمایی «میرو» بوده و سعید الهی که مستند اخیرش بنام «قوی دل» در جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» موفق به کسب ۴ تندیس در بخش‌های کارگردانی و بهترین اثر سینمایی از نگاه تماشاگران شد تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد.


اثر سینمایی «میرو» در حال تدوین و گذران مراحل فنی است. این اثر سینمایی با حضور بازیگرانی چون سودابه بیضایی، امیررضا دلاوری، حمید ابراهیمی، آرزو تاج‌نیا، ابوالفضل همراه و جمعی از هنرمندان بومی استان سیستان و بلوچستان ساخت و ساز شده است. «میرو» سومین اثر سینمایی ریگی است که در ژانر کودک و نوجوان قرار دارد و درباره دوران دفاع مقدس در دهه ۶۰ روایت می‌کند. بنیاد شهید و امور ایثارگران و بنیاد سینمایی فارابی سرمایه‌گذاران این اثر سینمایی هستند و تهیه‌کنندگی آن بر عهده سعید الهی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *