امضای قرارداد تسهیلات ۳۲۳ هزار و ۴۰۱ واحد برای نهضت ملی مسکن انجام شد.

قرارداد تسهیلاتی ۳۲۳ هزار و ۴۰۱ واحد نهضت ملی مسکن منعقد شد


مدیرعامل بانک مسکن، سید عباس حسینی، در یک گزارش اعلام کرد که تا کنون بیش از یک میلیون و ۱۳۶ هزار و ۷۴۲ نفر حساب مسکن در آن بانک افتتاح کرده‌اند. او همچنین اعلام کرد که از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، مبلغ ۱۴۰ هزار و ۷۲۹ میلیارد تومان به عنوان قرارداد تسهیلاتی منعقد شده است و ۱۲۸ هزار و ۳۶۵ میلیارد تومان به حساب سازندگان واریز شده است.

به گزارش دیجیاتور، سید عباس حسینی روند ارائه تسهیلات نهضت ملی مسکن را توسط آن بانک توضیح داد و افزود: طبق آمارها تاکنون یک میلیون و ۱۳۶ هزار و ۷۴۲ نفر در بانک مسکن افتتاح حساب کردند.

مدیرعامل بانک مسکن، میزان قرارداد تسهیلاتی منعقد شده در آن بانک را از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون معادل ۳۲۳ هزار و ۴۰۱ واحد به مبلغ ۱۴۰ هزار و ۷۲۹ میلیارد تومان عنوان کرد.

حسینی توضیح‌داد: تاکنون ۱۲۸ هزار و ۳۶۵ میلیارد تومان به حساب سازندگان واریز شده که از این میزان ۷۶ هزار و ۵۲۸ میلیارد تومان از محل تسهیلات و ۵۱ هزار و ۸۳۷ میلیارد تومان از محل آورده متقاضیان است.


تاکنون بیش از یک میلیون و ۱۳۶ هزار و ۷۴۲ نفر در بانک مسکن افتتاح حساب کرده‌اند. مدیرعامل بانک مسکن اعلام کرده که میزان قرارداد تسهیلاتی این بانک تا این لحظه معادل ۳۲۳ هزار و ۴۰۱ واحد به مبلغ ۱۴۰ هزار و ۷۲۹ میلیارد تومان است. به حساب سازندگان، ۱۲۸ هزار و ۳۶۵ میلیارد تومان واریز شده است، که از این میزان ۷۶ هزار و ۵۲۸ میلیارد تومان از محل تسهیلات و ۵۱ هزار و ۸۳۷ میلیارد تومان از محل آورده متقاضیان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *