فرود احتیاطی پرواز تهران – شیراز در فرودگاه اصفهان: نوار افتادن اضطراری پرواز تهران – شیراز در فرودگاه اصفهان

فرود احتیاطی پرواز تهران - شیراز در فرودگاه اصفهان


صبح امروز، پرواز شماره ۰۴۸ از تهران به شیراز در آسمان استان اصفهان فرود احتیاطی انجام داد. مهندسین فنی در حال وارسی سیستم‌های هواپیما هستند و هواپیمای پشتیبان جهت انتقال مسافرین آماده شده است. پرواز کاسپین به مسافرین این پرواز به عنوان جبران تأخیر، یک بلیط با تخفیف ۵۰ درصد در یکی از مسیرهای داخلی ارائه خواهد کرد. انجام پروازها در شرایط ایمن ترین حالت مهمترین اولویت پرواز کاسپین است.

به گزارش دیجیاتور، به اطلاع می‌رساند، پرواز شماره ۰۴۸ مسیر تهران به شیراز صبح امروز در ساعت ۸:۱۰ دقیقه در آسمان استان اصفهان بنا بر تشخیص خلبان و جهت رعایت ایمنی بیشتر مسافرین در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان فرود احتیاطی انجام داده است.

بلافاصله مهندسین فنی جهت وارسی سیستم‌های هواپیما مشغول به بررسی هستند و هواپیمای پشتیبان جهت انتقال مسافرین پیش بینی شده است و همچنین تکریم و پذیرایی از مسافرین در هر دو مسیر صورت گرفته است.

پرواز کاسپین ضمن عذرخواهی بابت تأخیر غیر مترقبه به وجود آمده از کلیه مسافرین این پرواز به پاس ارائه خدمات رضایت‌مندی مشتریان خود یک طرفه بلیط با پنجاه درصد تخفیف در یکی از مسیرهای خطوط پروازی داخلی کاسپین به مسافرین این پرواز اعطا خواهد کرد.

بدیهی است طی بیش از ۳۰ سال خدمات همواره اولین و مهم‌ترین اولویت پرواز کاسپین انجام پروازها در ایمن‌ترین شرایط است.


پرواز شماره ۰۴۸ مسیر تهران به شیراز در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان فرود احتیاطی انجام داده است. همچنین مهندسین فنی جهت بررسی سیستم‌های هواپیما مشغول به کار هستند و هواپیمای پشتیبان نیز برای انتقال مسافرین آماده است. پرواز کاسپین به دلیل تأخیر غیر مترقبه به مسافرین این پرواز یک طرفه بلیط با پنجاه درصد تخفیف ارائه خواهد کرد. همچنین پرواز کاسپین اولویت انجام پروازها در شرایط ایمن را به عنوان مهم‌ترین اولویت خود می‌داند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *