شروع رویداد ملی “مسافرت قهرمان”

رویداد ملی «سفر قهرمان» آغاز شد


رویداد “مسافرت قهرمان” با هدف رشد و پرورش هنرمندان انقلابی و ارتقای میراث قهرمانی و شخصیت‌های قهرمان برگزار می‌شود. این رویداد شامل سه بخش است که در آن شرکت‌کنندگان باید بر اساس مفاهیم حال یا آینده‌محور و با استفاده از قالب‌های استاپ‌موشن، کمیک استریپ، نقالی و پرده‌خوانی، اثر خود را طراحی کنند. شرکت‌کنندگان باید در مقاطع متوسطه‌ اول و دوم تحصیل کرده و در یکی از رشته‌های هنری فعالیت داشته باشند و حداقل یک اثر هنری در دو محور اعلام‌شده ساخت و ساز کرده باشند. علاقه‌مندان می‌توانند به صورت آنلاین در سایت مسافرت قهرمان ثبت‌نام کنند و شرکت در این رویداد رایگان است.

به گزارش دیجیاتور به نقل از روابط‌عمومی حوزه هنری، رویداد «مسافرت قهرمان» با هدف رشد و پرورش هنرمندان انقلابی و هدایت آن‌ها در مسیر رشد و ساخت و ساز، میراث قهرمانی و شخصیت‌های قهرمان را مورد توجه قرار داده است تا علاوه بر ایجاد بستر مناسب برای ارتقای مخاطب در حوزه‌های استاپ‌موشن، کمیک استریپ، نقالی و پرده‌خوانی، هم‌زمان به بازتعریفی از این مفهوم مهم دست پیدا کند.

این رویداد با عنوان «مسافرت قهرمان» و شعار «قهرمانان بازمی‌گردند»، مجموعه اثر ادبی‌های «قصه فرماندهان» از انتشارات سوره مهر را که دربردارنده‌ زندگی‌نامه‌ فرماندهان دفاع مقدس است، به‌عنوان منبع در اختیار شرکت‌کنندگان نوجوان قرار خواهد داد، شرکت‌کنندگان تا پایان رویداد باید تنها روی یک موضوع و شخصیت در ۲ مرحله و با ۲ رویکرد، گذشته‌محور، حال یا آینده‌محور کار کنند.

این رویداد شامل سه بخش دریافت اولیه اطلاعات و بوم‌های دانش‌آموزان و انتخاب قهرمان موردنظر، دعوت دانش‌آموزان منتخب به کارسوق‌های منطقه‌ای جهت تکمیل اثر مبتنی بر قهرمان خود با رویکرد حال یا آینده‌محور است.

این رویداد در ۷ استان برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند با توجه به امکان حضور خود، در یکی از استان‌ها حاضر شوند.

قالب‌های ساخت و ساز محتوای رویداد عبارت است از: استاپ‌موشن، کمیک استریپ، نقالی و پرده‌خوانی.

شرایط ثبت‌نام عبارت است از: شرکت‌کنندگان باید در مقاطع متوسطه‌ اول و دوم مشغول به تحصیل باشند، حداقل در یکی از رشته‌های هنری فعالیت داشته باشند، حداقل یک اثر هنری در ۲ محور اعلام‌شده (استاپ موشن و کمیک استریپ) ساخت و ساز کرده باشند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این رویداد به‌صورت آنلاین در سامانه و سایت مسافرت قهرمان به نشانی https://artteen.ir.heros-journey ثبت‌نام کنند، ثبت‌نام از طریق تکمیل اطلاعات فردی، بوم و همچنین ارسال رزومه هنری (نمونه کار قبلی) در سایت مسافرت قهرمان انجام می‌شود و پایان مهلت ارسال اثر دانش‌آموزان اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام‌شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از زمان‌بندی دقیق رویداد به سایت مسافرت قهرمان به نشانی https://artteen.ir.heros-journey مراجعه کنند، لازم به ذکر است که ثبت‌نام در این رویداد رایگان بوده و متقاضیان می‌توانند بدون پرداخت هزینه در سایت مسافرت قهرمان ثبت‌نام خود را انجام دهند.


رویداد “مسافرت قهرمان” با هدف رشد و پرورش هنرمندان انقلابی و هدایت آن‌ها در مسیر رشد و ساخت و ساز، میراث قهرمانی و شخصیت‌های قهرمان را مورد توجه قرار داده است. این رویداد شامل سه بخش دریافت اولیه اطلاعات و بوم‌های دانش‌آموزان و انتخاب قهرمان موردنظر، دعوت دانش‌آموزان منتخب به کارسوق‌های منطقه‌ای جهت تکمیل اثر مبتنی بر قهرمان خود با رویکرد حال یا آینده‌محور است. این رویداد در ۷ استان برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند با توجه به امکان حضور خود، در یکی از استان‌ها حاضر شوند. شرکت‌کنندگان باید در مقاطع متوسطه‌ اول و دوم مشغول به تحصیل باشند و در یکی از رشته‌های هنری فعالیت داشته باشند و حداقل یک اثر هنری در ۲ محور اعلام‌شده (استاپ موشن و کمیک استریپ) ساخت و ساز کرده باشند. علاقه‌مندان می‌توانند به‌صورت آنلاین در سامانه و سایت مسافرت قهرمان ثبت‌نام کنند، ثبت‌نام از طریق تکمیل اطلاعات فردی، بوم و همچنین ارسال رزومه هنری (نمونه کار قبلی) در سایت مسافرت قهرمان انجام می‌شود و پایان مهلت ارسال اثر دانش‌آموزان اعلام‌شده است. این رویداد رایگان است و متقاضیان می‌توانند بدون پرداخت هزینه در سایت مسافرت قهرمان ثبت‌نام خود را انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *