معرفی سامانه سازماندهی هوشمند تردد شهری در جشن تحول اساسی

رونمایی از سامانه مدیریت هوشمند ترافیک شهری در جشن انقلاب


در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن، روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی رییس‌جمهور، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم و سید عباس موسوی سرپرست موسسه آموزش عالی صنعتی شریف از سامانه سازماندهی هوشمند تردد شهری رونمایی کردند. این سامانه امکان مشاهده دقیق تردد شهری و وضعیت تجهیزات نصب شده، وضعیت کلی پارک حاشیه‌ای و پیش‌بینی‌های ترافیکی را به مدیران سازماندهی شهری‌ها و کنترل تردد شهرها می‌دهد. از اهداف و نتایج این سامانه می‌توان به کاهش اتلاف وقت شهروندان، کاهش مصرف سوخت، کاهش تصادفات و افزایش میراث رانندگی اشاره کرد.

به گزارش دیجیاتور، روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی رییس‌جمهور به همراه محمدعلی زلفی گل وزیر علوم و سید عباس موسوی سرپرست موسسه آموزش عالی صنعتی شریف در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن، از سامانه سازماندهی هوشمند تردد شهری رونمایی کردند.

با استفاده از این سامانه مدیران سازماندهی شهری‌ها و کنترل تردد شهرهای مختلف دید جامع‌تری به تردد شهری به‌دست می‌آورند و می‌توانند در یک نگاه از وضعیت کلی تردد شهر، وضعیت تجهیزات نصب شده، وضعیت کلی پارک حاشیه‌ای و پیش‌بینی‌های ترافیکی آگاه شوند.

با استفاده از این سامانه گام مهمی در جهت کمک به حل معضل تردد برداشته خواهد شد که از نتایج آن می‌توان به کاهش اتلاف وقت شهروندان، کاهش مصرف سوخت (جلوگیری از هدر رفت ذخایر انرژی)، کاهش تصادفات و جلوگیری از جرح و فوت شهروندان، کاهش زمان مسافرت، افزایش میراث رانندگی، افزایش بهره‌وری و … اشاره کرد.


سامانه سازماندهی هوشمند تردد شهری باعث کاهش اتلاف وقت شهروندان، مصرف سوخت، تصادفات و جرح و فوت شهروندان، زمان مسافرت، افزایش میراث رانندگی و بهره‌وری می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *