رونمایی از تیزر سریال «ترور» به همراه آغاز پخش آن در تلویزیون

رونمایی از تیزر سریال «ترور» همزمان با آغاز پخش از تلویزیون


مینی سریال “ترور” ساخت و ساز مرکز سیما اثر سینمایی است که روایت خیالی ترور حاج قاسم سلیمانی در کرمان را به تصویر می‌کشد. این سریال به اهمیت و شجاعت فرماندهی حاج قاسم سلیمانی در منطقه اشاره می‌کند. سریال با مشارکت مؤسسه اندیشه شهید آوینی تهیه شده و از هفته آینده در شبکه یک سیما پخش خواهد شد. بازیگران این سریال شامل فرهاد قائمیان، انوش معظمی، رامین راستاد و… هستند. حاج قاسم سلیمانی در مطالعات تاریخی ۱۳ دی ۱۳۹۸ در بغداد به شهادت رسید.


دریافت
17 MB

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی معاونت سیما، مینی سریال «ترور» از تولیدات مرکز سیما اثر سینمایی، روایتگر ماجرای ترور نافرجام حاج قاسم سلیمانی در کرمان را به تصویر می‌کشد و اهمیت حاج قاسم در منطقه و شجاعت و ذکاوت فرماندهی این سردار بزرگ را مطرح می‌کند.

این مینی سریال ساخت و ساز مرکز سیمافیلم است که با مشارکت مؤسسه اندیشه شهید آوینی در ۸ قسمت تهیه شده و از هفته آینده روزهای پنجشنبه و جمعه بعد از خبر ساعت ۲۱ از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

فرهاد قائمیان، انوش معظمی، رامین راستاد، مهدی سلوکی، افشین سنگ‌چاپ، یدالله شادمانی با حضور محمدحسین لطیفی، هدایت هاشمی و شهرام ابراهیمی در نقش سبحان با معرفی نانت تومه (بازیگر ارمنی مسیحی) از جمله بازیگران سریال هستند.

حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران تحول سیاسی به همراه ابومهدی المهندس، ۱۳ دی ۱۳۹۸ در بغداد به شهادت رسید.


مینی سریال “ترور” ساخت و ساز مرکز سیما اثر سینمایی است و روایتگر ماجرای ترور حاج قاسم سلیمانی در کرمان است. این سریال اهمیت حاج قاسم در منطقه و شجاعت و ذکاوت فرماندهی او را مطرح می‌کند. این مینی سریال در ۸ قسمت تهیه شده است و از هفته آینده در شبکه یک سیما پخش می‌شود. بازیگران اصلی این سریال شامل فرهاد قائمیان، انوش معظمی، رامین راستاد، مهدی سلوکی، افشین سنگ‌چاپ، یدالله شادمانی، محمدحسین لطیفی، هدایت هاشمی و شهرام ابراهیمی هستند. حاج قاسم سلیمانی همراه با ابومهدی المهندس در مطالعات تاریخی ۱۳ دی ۱۳۹۸ در بغداد به شهادت رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *