“بیست و هشتاد و دومین شب سال” مهمانِ سایه می‌شود.

«دویست‌وهشتادمین شب سال» مهمان سایه می‌شود

0 نظر


نمایش «دویست‌وهشتادمین شب سال»، به نویسندگی و کارگردانی مرجان پورغلامحسین، پرمخاطب‌ترین اثر نمایشی نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های عروسکی تهران مبارک است. این نمایش به زودی در تالار سایه تئاترشهر، با شروع اجرای عمومی خود، برپا می‌شود. پورغلامحسین قبلاً نیز نمایش‌های دیگری را به عنوان کارگردان روی صحنه برده است. «دویست‌وهشتادمین شب سال» روایت خیالی عملیات کربلای چهار را در قالب تکنیک میکروتئاتر روایت می‌کند. در نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های عروسکی تهران-مبارک، این نمایش سه سانس متوالی روی صحنه رفته و جایزه بهترین طراحی صحنه و جایزه ویژه را برداشت کرده است. اطلاعات تکمیلی در مورد این نمایش، به زودی منتشر خواهد شد.

به گزارش دیجیاتور به نقل ا مدیر روابط‌عمومی پروژه، نمایش «دویست‌وهشتادمین شب سال» به نویسندگی و کارگردانی مرجان پورغلامحسین، پرمخاطب‌ترین اثر نمایشی نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های عروسکی تهران مبارک به‌زودی اجرای عمومی خود را در تالار سایه تئاترشهر آغاز می‌کند.

پورغلامحسین پیش از این نمایش «قطار ساعت ۷:۴۵ دقیقه» و «پرواز شماره ۷۴۵» را در مقام کارگردان روی صحنه برده است.

«دویست‌وهشتادمین شب سال» روایتی از عملیات کربلای چهار است که سومین تجربه پورغلامحسین پس از اجرای «پرواز شماره ۷۴۵» با تکنیک میکروتئاتر به شمار می‌آید.

این اثر در نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های عروسکی تهران-مبارک سه سانس متوالی روی صحنه رفت. حضور این نمایش در جشنواره عروسکی تهران-مبارک، جایزه بهترین طراحی صحنه و جایزه ویژه را برای این نمایش به ارمغان آورد.

اطلاعات تکمیلی این نمایش به‌زودی منتشر خواهد شد.


نمایش «دویست‌وهشتادمین شب سال» نوشته و کارگردانی مرجان پورغلامحسین، پرمخاطب‌ترین اثر نمایشی نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های عروسکی تهران بود. این نمایش به‌زودی اجرای عمومی خود را در تالار سایه تئاترشهر آغاز می‌کند. پورغلامحسین پیش از این نمایش «قطار ساعت ۷:۴۵ دقیقه» و «پرواز شماره ۷۴۵» را در مقام کارگردان روی صحنه برده است. «دویست‌وهشتادمین شب سال» روایتی از عملیات کربلای چهار است که سومین تجربه پورغلامحسین پس از اجرای «پرواز شماره ۷۴۵» با تکنیک میکروتئاتر است. این اثر در نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های عروسکی تهران-مبارک سه سانس متوالی روی صحنه رفت. حضور این نمایش در جشنواره عروسکی تهران-مبارک، جایزه بهترین طراحی صحنه و جایزه ویژه را برای این نمایش به ارمغان آورد. اطلاعات تکمیلی این نمایش به‌زودی منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *