دیگرانی که به عنوان داوران پایان‌نامه‌های برتر جشنواره پویانمایی تهران انتخاب شده‌اند، معرفی شده‌اند.

داوران پایان‌نامه‌های برتر جشنواره پویانمایی تهران معرفی شدند


با توجه به حکم صادر شده توسط محمدرضا کریمی‌صارمی دبیر سیزدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران، اعضایی به نام احمد سفلایی، فرخ یکدانه، محمدرضا حسنایی و مهدی کشاورزافشار به عنوان اعضای هیات داوران پنجمین دوره پایان‌نامه‌های برتر جشنواره منصوب شده‌اند. همچنین احمد سفلایی مسئولیت دبیری این بخش را بر عهده دارد. احمد سفلایی دکتری پژوهش آثار خلاقانه و رییس دانشکده هنرهای دیجیتال موسسه آموزش عالی صدا و سیما است و تاکنون در مراکز آموزشی مختلفی نظیر موسسه آموزش عالی تربیت مدرس، دانشکده آثار خلاقانه و معماری، مرکز آموزش رادیو و تلویزیون مالزی و موسسه آموزش عالی جامع علمی کاربردی، مدرسی داشته است. همچنین او در ساخت و ساز ده‌ها اثر انیمیشن به عنوان کارگردان، نویسنده، طراح جلوه‌های ویژه و مشاور پروژه فعالیت داشته است. فرخ یکدانه نیز دارای مدرک کارشناسی طراحی گرافیک و کارشناسی ارشد کارگردانی انیمیشن است و به عنوان مدرس انیمیشن در موسسه آموزش عالی‌های تهران، آثار خلاقانه و سوره فعالیت می‌کند. وی همچنین نویسندگی و کارگردانی مجموعه‌های مختلف انیمیشن مانند «مهارت‌های زندگی»، «دانشمندان بزرگ»، «قصه‌های جورواجور» و «شب‌های شیرین» را در کارنامه خود دارد. محمدرضا حسنایی دارای مدرک کارشناسی ارتباط تصویری و کارشناسی ارشد پویانمایی است و از موسسه آموزش عالی آثار خلاقانه و دکترای پویانمایی روسیه فارغ‌التحصیل شده است. او رییس موسسه آموزش عالی آثار خلاقانه موسسه آموزش عالی تهران و استاد در موسسه آموزش عالی تربیت مدرس است و در گروه ناظر بر کیفیت انیمیشن‌های صدا و سیما نیز عضویت دارد. همچنین او در هیئت داوران جشنواره‌های مختلف حضور دارد و در معاونت فرهنگی موسسه آموزش عالی آثار خلاقانه نیز فعالیت می‌کند. اما مهدی کشاورزافشار فعالیت خود را به عنوان عضو هیئت علمی گروه پژوهش آثار خلاقانه موسسه آموزش عالی تربیت مدرس آغاز کرده است و تاکنون در بیش از ۴۰ مقاله علمی پژوهشی داخلی و خارجی تألیف کرده است. او همچنین به عنوان استاد راهنما و مشاور در پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا فعالیت می‌کند. تعداد شرکت‌کنندگان در این بخش ۵۳ نفر است و ۲۸ پایان‌نامه در مرحله اول داوری پذیرفته شده است. دوره‌ی سیزدهمین جشنواره پویانمایی تهران نیز برگزار خواهد شد و در ۱۳ تا ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از اداره کل ارتباطات سازمانی و امور بین‌الملل کانون، با حکم محمدرضا کریمی‌صارمی دبیر سیزدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران، احمد سفلایی، فرخ یکدانه، محمدرضا حسنایی و مهدی کشاورزافشار به عنوان اعضای هیات داوران پنجمین دوره پایان‌نامه‌های برتر این دوره از جشنواره منصوب شدند و احمد سفلایی دبیری این بخش را بر عهده دارد.

احمد سفلایی دکتری پژوهش آثار خلاقانه و رییس دانشکده هنرهای دیجیتال موسسه آموزش عالی صدا و سیما است. او همچنین در مراکز آموزشی گوناگونی هم‌چون موسسه آموزش عالی تربیت مدرس، دانشکده آثار خلاقانه و معماری، مرکز آموزش رادیو و تلویزیون مالزی و موسسه آموزش عالی جامع علمی کاربردی، مدرس بوده است. ساخت و ساز ده‌ها اثر انیمیشن در مقام کارگردان، نویسنده، طراح جلوه‌های ویژه، مشاور پروژه و… از دیگر فعالیت‌های اوست.

فرخ یکدانه دارای مدرک کارشناسی طراحی گرافیک و کارشناسی ارشد کارگردانی انیمیشن، مدرس انیمیشن در موسسه آموزش عالی‌های تهران، آثار خلاقانه و سوره است و نویسندگی و کارگردانی مجموعه‌های مختلف انیمیشن برای مخاطبان کودک و خردسالان همچون مجموعه‌های «مهارت‌های زندگی»، «دانشمندان بزرگ» «قصه‌های جورواجور»، «شب‌های شیرین» و مجموعه در حال ساخت «چی شد که این رنگی شدم» را در کارنامه خود دارد. او همچنین عضو هیأت مدیره انجمن صنفی اثر سینمایی‌سازان انیمیشن و عضو انجمن صنفی مدرسان سینمای ایران است.

محمدرضا حسنایی دارای مدرک کارشناسی ارتباط تصویری و کارشناسی ارشد پویانمایی از موسسه آموزش عالی آثار خلاقانه و دکترای پویانمایی از موسسه آموزش عالی سینمای روسیه است. او رییس موسسه آموزش عالی آثار خلاقانه موسسه آموزش عالی تهران و عضو هیأت علمی و مدرس پویانمایی در موسسه آموزش عالی آثار خلاقانه تهران و استاد موسسه آموزش عالی تربیت مدرس است. از دیگر سمت‌های وی می‌توان به عضویت در گروه ناظر بر کیفیت انیمیشن‌های صدا و سیما، هیأت داوران و انتخاب جشنواره های متعدد، هیأت علمی همایش‌ها و معاونت فرهنگی موسسه آموزش عالی آثار خلاقانه اشاره کرد.

مهدی کشاورزافشار عضو هیأت علمی گروه پژوهش آثار خلاقانه موسسه آموزش عالی تربیت مدرس است و در کارنامه خود همکاری پژوهشی با گروه انیمیشن موسسه آموزش عالی تربیت مدرس، تألیف بیش از ۴۰ مقاله علمی پژوهشی داخلی و خارجی، استاد راهنما و مشاور پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا را دارد.

تعداد شرکت‌کنندگان این بخش ۵۳ نفر است و ۲۸ پایان‌نامه در مرحله اول داوری پذیرفته شده است.

سیزدهمین دوره جشنواره پویانمایی تهران هم‌چون دوره‌های گذشته در چهار بخش مسابقه، خارج از مسابقه، نمایش ویژه و چشم‌انداز از ۱۳ تا ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ به دبیری محمدرضا کریمی صارمی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.


در سیزدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران، احمد سفلایی، فرخ یکدانه، محمدرضا حسنایی و مهدی کشاورزافشار به عنوان اعضای هیات داوران پنجمین دوره پایان‌نامه‌های برتر این دوره از جشنواره منصوب شدند و احمد سفلایی دبیری این بخش را بر عهده دارد. تعداد شرکت‌کنندگان در این بخش ۵۳ نفر است و ۲۸ پایان‌نامه در مرحله اول داوری پذیرفته شده است. سیزدهمین دوره جشنواره پویانمایی تهران هم‌چون دوره‌های گذشته در چهار بخش مسابقه، خارج از مسابقه، نمایش ویژه و چشم‌انداز از ۱۳ تا ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ به دبیری محمدرضا کریمی صارمی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *