خرید مواد پروتئینی ارزان از بازار میوه و تره بار

خرید ارزان مواد پروتیینی از میادین میوه و تره بار


در هفته منتهی به اول دی ماه، قیمت میوه‌ها و سبزیجات از سطح شهر 43 درصد ارزان‌تر در بازارها و میادین میوه و تره‌بار عرضه شدند. همچنین، قیمت حبوبات نیز 22 درصد ارزان‌تر به فروش رسید. در میادین و بازارها مواد پروتئینی، غلات، مرغ، تخم مرغ، قند و شکر نیز به ترتیب 54 درصد، 19 درصد، 19 درصد، 8 درصد، 13 درصد و 14 درصد ارزان‌تر عرضه شدند.

به گزارش دیجیاتور، در هفته منتهی به اول دی ماه میوه ارزان‌تر از سطح شهر در میادین و بازارهای میوه و تره بار عرضه شد. انواع میوه ۴۳ درصد و سبزیجات ۳۰ درصد ارزان‌تر از سطح شهر در میادین و بازارهای میوه و تره بار عرضه شد.

بر اساس این گزارش، حبوبات در میادین و بازارهای میوه و تره بار ۲۲ درصد ارزان‌تر به فروش رسید.

گفتنی است، در میادین و بازارهای میوه و تره بار مواد پروتئینی ۵۴ درصد، غلات ۱۹ درصد، مرغ ۱۹ درصد، تخم مرغ ۸ درصد، قند ۱۳ درصد و شکر ۱۴ درصد ارزان‌تر است.


میوه‌ها و سبزیجات در هفته منتهی به اول دی ماه در میادین و بازارهای میوه و تره بار از سطح شهر ۴۳ درصد ارزان‌تر به فروش رسید. حبوبات نیز ۲۲ درصد ارزانتر از قیمت شهر به فروش رفتند. مواد پروتئینی، غلات، مرغ، تخم مرغ، قند و شکر نیز به ترتیب با درصدهای ۵۴، ۱۹، ۱۹، ۸، ۱۳ و ۱۴ درصد ارزانتر از قیمت شهر در بازارهای میوه و تره بار به فروش رسیدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *