جدول برنامه‌های بخش پژوهش جشنواره هنر صوتی فجر منتشر شد.

جدول بخش پژوهش جشنواره موسیقی فجر منتشر شد


بخش پژوهش سی و نهمین جشنواره بین المللی هنر صوتی فجر در قالب یک گفت‌وگو فرهنگی ویژه از رادیو گفت‌وگو پخش می‌شود. این برنامه از ۲۳ تا ۲۷ بهمن‌ ماه هر شب از ساعت ۲۰ تا ۲۱ توسط مهدی امین‌فروغی مجری کارشناس پخش خواهد شد و به ترتیب هر شب موضوعات مختلفی مورد بررسی قرار خواهند گرفت. این جشنواره بین‌المللی هنر صوتی فجر توسط انجمن هنر صوتی ایران با همکاری بنیاد رودکی برگزار خواهد شد و در بخش‌های رقابتی و غیررقابتی همزمان در تهران و استان‌های دیگر برگزار خواهد شد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از روابط‌عمومی جشنواره هنر صوتی فجر، بخش پژوهش جشنواره سی و نهم هنر صوتی فجر در قالب یک گفت‌وگوی فرهنگی ویژه از رادیو گفت‌وگو برای مخاطبان پخش می شود.

این برنامه از ۲۳ تا ۲۷ بهمن‌ ماه هر شب از ساعت ۲۰ تا ۲۱ توسط مهدی امین‌فروغی مجری کارشناس پخش خواهد شد.

«نگاه راهبردی به حوزه هنر صوتی» توسط ساعد آذری، «آسیب‌شناسی آموزش هنر صوتی ردیف‌دستگاهی ایران» توسط شهاب منا، «هنر صوتی و AI» توسط میثم روشنی، «تکثرگرایی و ذائقه شنیداری نسل نو» توسط مسعود کوثری و «نقش اسناد تاریخی و مطبوعات در پژوهش‌های هنر صوتی» توسط مهدی نورمحمدی مباحثی است که به ترتیب هر شب مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

سی‌ و نهمین جشنواره بین‌المللی هنر صوتی فجر به همت دفتر هنر صوتی معاونت امور هنری وزارت میراث و ارشاد اسلامی، توسط انجمن هنر صوتی ایران با همکاری بنیاد رودکی به دبیری رضا مهدوی از ۲۳ تا ۲۸ بهمن، امسال در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی همزمان در تهران و استان‌های دیگر برگزار و جایزه ترانه،‌ جایزه هنر صوتی و رسانه، بخش سرود و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.

برای مشاهده جدول بخش پژوهش سی و نهمین جشنواره بین المللی هنر صوتی فجر اینجا را کلیک کنید.


گفت‌وگوی فرهنگی بخش پژوهش جشنواره هنر صوتی فجر در قالب یک گفت‌وگوی رادیویی برای مخاطبان پخش می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *