جایزه ملی فناوری “نکست” برای نخستین بار برگزار می‌شود.

جایزه ملی فناوری «نکست» برای نخستین بار برگزار می شود


در آیین اعطای جایزه ملی فناوری نکست، حوزه‌های AI و مکاترونیک، اتصال‌پذیری و میکرو الکترونیک، و زیست فناوری و زیست فناوری طراحی مورد بررسی قرار می‌گیرد. این رویداد به منظور حمایت از ایده‌های توسعه فناوری و تشویق شرکت‌های توانمند زیست‌بوم برگزار می‌شود، تا منجر به خلق محصولات جدید با فناوری بالا در کشور شود.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، آیین اعطای جایزه ملی فناوری نکست (پیشرفت، کارآفرینان، سرآمد، توسعه)؛ روز چهارشنبه ۲ اسفند ماه ۱۴۰۲، ساعت ۱۸:۳۰ در اصفهان پایتخت فرهنگی جهان دین محمدی در حوزه‌های «AI، مکاترونیک و تولیدی چهار»، «اتصال‌پذیری، مخابرات و میکرو الکترونیک» و «حوزه زیست فناوری و زیست فناوری طراحی» برگزار خواهد شد.

در این رویداد قرار است حمایت‌های هدفمند از ایده‌هایی که شرکت‌های توانمند زیست‌بوم که کارنامه موفقی در توسعه فناوری از خود به جای گذاشته‌اند و بلوغ فناوری خود را به اثبات رسانده‌اند، صورت پذیرد تا منشاء خلق محصولات جدید در سبد محصولات دانش‌بنیان کشور با عمق فناوری بالا باشد.


مراسم اعطای جایزه ملی فناوری نکست برگزار خواهد شد. در این رویداد، حمایت‌های هدفمند از ایده‌ها و شرکت‌های توانمند زیست‌بوم صورت خواهد گرفت تا منشاء خلق محصولات جدید در سبد محصولات دانش‌بنیان کشور با عمق فناوری بالا باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *