عنوان تیزر انیمیشن “رویاشهر” در فارسی منتشر شد.

تیزر انیمیشن «رویاشهر» منتشر شد


در تیزر انیمیشن سینمایی “رویاشهر” به نویسندگی و کارگردانی محسن عنایتی و تهیه‌کنندگی مصطفی حسن‌آبادی، روایت خیالی پسری به نام “آرات” را روایت می‌کند که قصد دارد شهر خود را از نابودی نجات دهد. در این مسیر، او با دوستانی به نام‌های “پاشا” و “تامارا” همراه می‌شود. این انیمیشن در هفتمین روز از جشنواره اثر سینمایی فجر پخش شده است و هنر صوتی آن توسط بهزاد عبدی ساخته شده است. این اثر محصول مرکز انیمیشن سوره است.


دریافت
28 MB

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی پروژه، همزمان با پنجمین روز از برگزاری چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی اثر سینمایی فجر و رونمایی از انیمیشن سینمایی «رویاشهر» به نویسندگی و کارگردانی محسن عنایتی و تهیه‌کنندگی مصطفی حسن‌آبادی در سینمای رسانه، تیزر این اثر که ساخت آن برعهده سیدمیثم میرزایی بوده است، منتشر شد.

بدین ترتیب، این اثر امروز ۱۶ بهمن ‌ماه سانس چهارم در برج میلاد برای اهالی رسانه و منتقدان به نمایش درمی‌آید.

«رویاشهر» که نگاه به آینده دارد، روایت خیالی پسر بچه‌ای‌ست به نام «آرات» که تصمیم دارد شهرش را از نابودی نجات دهد، در این مسیر «پاشا» دوست بامزه و بانمکش و «تامارا» دختر باهوش و زیرک روایت خیالی هم همراهان او هستند.

امیرهوشنگ زند سازماندهی دوبلاژ این اثر را برعهده داشته است و میرطاهر مظلومی، منوچهر والی‌زاده و منوچهر زنده‌دل از صداپیشگان آن هستند. هنر صوتی این اثر برعهده بهزاد عبدی و صداگذاری آن توسط مهرشاد ملکوتی انجام شده است.

«رویاشهر» محصول مرکز انیمیشن سوره، مجتمع مهوا، اداره کل فرهنگی سازماندهی شهری تهران و استودیو آینده‌نگار است.


رویاشهر، انیمیشن سینمایی نوشته و کارگردانی محسن عنایتی است که توسط سیدمیثم میرزایی ساخته شده است. این اثر در چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی اثر سینمایی فجر و در سینمای رسانه به نمایش درآمده است. انیمیشن «رویاشهر» روایت خیالی پسر بچه‌ای با نام «آرات» را روایت می‌کند که در تلاش است شهر خود را از نابودی نجات دهد. او در این مسیر با دوستانی همراهی می‌کند که شامل «پاشا» و «تامارا» است. دوبلاژ این اثر توسط امیرهوشنگ زند انجام شده و صداپیشگانی مانند میرطاهر مظلومی، منوچهر والی‌زاده و منوچهر زنده‌دل در آن حضور دارند. هنر صوتی این انیمیشن توسط بهزاد عبدی آهنگسازی شده است و صداگذاری آن توسط مهرشاد ملکوتی انجام شده است. «رویاشهر» توسط مرکز انیمیشن سوره، مجتمع مهوا، اداره کل فرهنگی سازماندهی شهری تهران و استودیو آینده‌نگار تهیه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *