تسلیت سیمافیلم برای درگذشت ناصر طهماسب، مردی که صدای مطالعات تاریخی بود.

تسلیت «سیمافیلم» برای درگذشت ناصر طهماسب/ مردی که صدای تاریخ بود


در این پیام، مهدی نقویان، رییس مرکز سیمافیلم، درگذشت ناصر طهماسب، دوبلور، مدیر دوبلاژ، بازیگر و هنرمند پیشکسوت کشور را تسلیت گفت. وی درباره طهماسب اظهارکرد که او صدای مطالعات تاریخی ما بود و گرمای صدایش از دوران پدرها و پدربزرگ‌هایمان تا به امروز درخاطره‌ی مردم هست. همچنین، او نتوانست تحریف مطالعات تاریخی را توقف دهد و به جرم حق‌گویی در آثار مستند هم مورد حمله قرار گرفت. پیام به تسلیت و ارامش برای خانواده‌ی او ختم شده و هدیه‌ی فرزانه‌اش برای نسل‌های آینده نگهداری خواهد شد.

به گزارش دیجیاتور، مهدی نقویان رییس مرکز سیمافیلم در پیامی درگذشت ناصر طهماسب دوبلور، مدیر دوبلاژ، بازیگر و هنرمند پیشکسوت کشورمان را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

«به نام خالق مرگ و زندگی

ناصر طهماسب، صدای مطالعات تاریخی ما بود؛ هنرمندی که گرمای صدایِ او از دوران پدرها و پدربزرگ‌های‌مان، از هنر هفتم تا تلویزیون، فانوس‌هایی ابدی در خاطره‌ جمعی ما روشن کرده است. او نه تنها به‌خاطر صدای عمیق و چند وجهی‌اش، که به‌خاطر نبوغش در به کارگیری این استعداد الهی، بسیاری از چهره‌های مطالعات تاریخی هنر هفتم و تلویزیون را برای خانواده‌های ایرانی ماندگار کرد.

صدای او در عرصه‌ آثار مستند نیز از تحریف مطالعات تاریخی جلوگیری کرد که شنیدن‌شان برای برخی تلخ و سخت است. به جرم همین حق‌گویی بود که حتی پس از جاودانه شدن نیز موردِ هجمه‌ی برخی از مدعیانِ ‌آزادی قرار گرفت.

با آرزوی تسلی و آرامش برای بازماندگان او، از خداوند برای آن هنرمند فرزانه رحمت بی‌کران الهی را مسئلت داریم و یادش را برای نسل‌های آینده نگاه خواهیم داشت.»


نتیجه گیری: مهدی نقویان رییس مرکز سیمافیلم در پیامی درگذشت ناصر طهماسب دوبلور، مدیر دوبلاژ، بازیگر و هنرمند پیشکسوت کشورمان را تسلیت گفت. ناصر طهماسب صدای مطالعات تاریخی ما بود و با گرمای صدایش ابدیتی در خاطره همه ما به وجود آورده است. به علاوه، نبوغ او در به کارگیری استعداد الهی، موجب ماندگاری چهره‌های مطالعات تاریخی هنر هفتم و تلویزیون را در خانواده‌های ایرانی کرده است. همچنین، صدای او در آثار مستند نیز جلوگیری از تحریف مطالعات تاریخی شده است. در آخر، آرزوی تسلی و آرامش برای بازماندگان او می شود و از خداوند برای او رحمت بی‌کران الهی مسئلت می کنیم و یادش را برای نسل‌های آینده نگاه خواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *