تام کروز و برد پیت با حضور در قاب تصویر کوئنتین تارانتینو همراه می‌شوند

تام کروز با برد پیت در قاب تصویر کوئنتین تارانتینو همراه می‌شود


تام کروز در حال مذاکره برای حضور در اثر سینمایی «منتقد اثر سینمایی» کوئنتین تارانتینو است، که قرار است تا تا آغاز سال ۲۰۲۵ ساخت و ساز شود. او امیدوار است که بتواند نقش مکملی در این اثر سینمایی را ایفا کند و این امر می‌تواند پس از تکمیل اثر سینمایی «ماموریت: غیرممکن ۸» اتفاق بیفتد. تارانتینو از تام کروز به عنوان بازیگر اصلی اثر سینمایی خود صحبت کرده و روایت خیالی اثر سینمایی «منتقد اثر سینمایی» در سال ۱۹۷۷ در کالیفرنیا اتفاق می‌افتد و حول محور یک منتقد اثر سینمایی است که برای یک مجله، نقد اثر سینمایی می‌نویسد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ورلد آف ریل، تام کروز در حال مذاکره برای حضور در اثر سینمایی «منتقد اثر سینمایی» کوئنتین تارانتینو است. گفته شده ستاره هالیوود در حال تنظیم برنامه خود برای ایفای یک نقش مکمل در این اثر سینمایی است.

کروز بیشتر سال مشغول «ماموریت: غیرممکن ۸» خواهد بود، اگرچه او سعی خواهد کرد در حدود یا پس از پایان فیلمبرداری مجدد این اثر سینمایی اکشن، در اثر سینمایی تارانتینو بازی کند؛ زیرا تارانتینو قرار نیست تا اوایل سال ۲۰۲۵ ساخت و ساز اثر سینمایی «منتقد اثر سینمایی» را آغاز کند.

سال ۲۰۱۹، تارانتینو در یک برنامه صوتی درباره کروز صحبت کرد و گفت: او مرد بزرگی است و ما واقعاً موفق شدیم تا یک همکاری با او بتواند اتفاق بیفتد.

کروز یکی از اولین بازیگرانی بود که تارانتینو برای بازی در نقش کلیف بوث در اثر سینمایی «روزی روزگاری در هالیوود» به او فکر کرد، ولی در نهایت برد پیت نقش این شخصیت را بازی کرد و برای بازی خود برنده جایزه اسکار شد.

هفته گذشته گزارش شد که پیت به جمع بازیگران اثر سینمایی آخر تارانتینو پیوسته است. اگرچه هیچ بازیگر دیگری به صورت رسمی معرفی نشده اما شایعه شده است کرت راسل، ساموئل ال جکسون، لئوناردو دی کاپریو، پل والتر هاوزر و جان تراولتا هم در اثر سینمایی خواهند بود.

کروز ۶۱ ساله بیشتر دهه گذشته را تنها به ساخت اکشن پرداخت و جای تعجب نیست که بخواهد بخشی از آخرین اثر سینمایی تارانتینو باشد چون این ۲ هرگز با هم کار نکرده‌اند.

روایت خیالی اثر سینمایی «منتقد اثر سینمایی» که در سال ۱۹۷۷ در کالیفرنیا اتفاق می‌افتد، حول محور منتقدی می‌چرخد که برای یک مجله، نقد اثر سینمایی می‌نویسد. تارانتینو شخصیت اصلی اثر سینمایی را اینگونه توصیف کرده است: مردی که واقعاً زندگی می‌کرد اما هرگز واقعاً مشهور نبود و برای یک مجله رده پایین نقد اثر سینمایی می‌نوشت.


تام کروز در حال مذاکره برای حضور در اثر سینمایی «منتقد اثر سینمایی» کوئنتین تارانتینو است و سعی خواهد کرد در حدود یا پس از پایان فیلمبرداری مجدد اثر سینمایی «ماموریت: غیرممکن ۸» در اثر سینمایی تارانتینو بازی کند. گزارش شده که پیت به جمع بازیگران اثر سینمایی آخر تارانتینو پیوسته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *