بوسه‌ی تو، تماشایی برای حاج قاسم است.

«بوسه تو» تماشایی می‌شود/ نماهنگی برای حاج قاسم


به مناسبت گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، نماهنگ “بوسه تو” توسط محمد معتمدی با تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی ساخت و ساز و به زودی منتشر می‌شود. این نماهنگ که آهنگسازی آن توسط مسعود سخاوت دوست صورت گرفته است، در قالب های تصویری، موشن گرافی و تصویرگذاری شامل تصاویر کمتر دیده شده از سردار سلیمانی قابل مشاهده است. پوستر و لوگوی این اثر توسط محمد روح‌الامین طراحی شده است. این اثر به سفارش بنیاد مکتب حاج قاسم و بر اساس نامه شهید سعید به دخترش ساخت و ساز شده است و موسسه فرهنگی هنری وصف صبا به عنوان مجری طرح در این پروژه حضور دارد.

به گزارش دیجیاتور، به مناسبت گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در سیزدهم دی ماه، نماهنگ «بوسه تو» با صدای محمد معتمدی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی ساخت و ساز و به زودی منتشر می‌شود.

آهنگسازی این نماهنگ توسط مسعود سخاوت دوست انجام شده و شاعر اثر محمدمهدی سیار است. ضمن اینکه نماهنگ «بوسه تو» در قالب های تصویری، موشن گرافی و تصویرگذاری با تصاویر کمتر دیده شده از سردار سلیمانی قابل مشاهده است.

پوستر و لوگوی این اثر را محمد روح‌الامین از طراحان کشور طراحی کرده است.

این اثر به سفارش «بنیاد مکتب حاج قاسم» و بر اساس نامه این شهید سعید به دخترشان ساخت و ساز شده و «موسسه فرهنگی هنری وصف صبا» به عنوان مجری طرح در این پروژه حضور دارند.


با مناسبت گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در سیزدهم دی ماه، نماهنگ «بوسه تو» با صدای محمد معتمدی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی ساخت و ساز و منتشر خواهد شد.
نماهنگ «بوسه تو» به وسیله مسعود سخاوت دوست آهنگسازی شده است و شاعر اثر محمدمهدی سیار است.
این نماهنگ در قالب های تصویری، موشن گرافی و تصویرگذاری با تصاویر کمتر دیده شده از سردار سلیمانی قابل مشاهده است.
پوستر و لوگوی این اثر توسط محمد روح‌الامین طراحی شده است.
این اثر با سفارش «بنیاد مکتب حاج قاسم» و بر اساس نامه این شهید سعید به دخترشان ساخت و ساز شده است و «موسسه فرهنگی هنری وصف صبا» به عنوان مجری طرح در این پروژه حضور دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *