تخصیص بازار سهام تحصیلی به دانشجویان نخبه توسط بانک فروش خارجی ایران

بورس تحصیلی دانشجویان نخبه توسط بانک صادرات ایران


در یک تفاهم‌نامه جدید، بانک فروش خارجی ایران با موسسه آموزش عالی صنعتی امیرکبیر همکاری کرده است. این همکاری شامل حمایت مالی از طرح‌ها و فرآیندهای دانشگاهی، تأمین‌مالی ساخت و ساز دانش و همکاری علمی و مشاوره‌ای است، با تمرکز بر زمینه‌های خدمات مالی هوشمند، علم‌داده، AI و دیگر زمینه‌های پژوهشی و آموزشی. این تفاهم‌نامه همچنین شامل آمادگی بانک برای بورسیه تحصیلی دانشجویان و همکاری با پارک علم و فناوری موسسه آموزش عالی است.

به گزارش دیجیاتور به نقل از روابط‌عمومی بانک فروش خارجی ایران، به منظور توسعه همکاری و تعامل در زمینه حمایت از طرح‌ها و فرآیندهای دانشگاهی، کمک به دانشجویان و تأمین‌مالی ساخت و ساز دانش، بانک فروش خارجی ایران با موسسه آموزش عالی صنعتی امیرکبیر تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

در این تفاهم‌نامه که طی مراسمی به امضای یاسر مرادی عضو اجرایی هیئت‌مدیره بانک و علیرضا رهایی رئیس موسسه آموزش عالی صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) رسید، همکاری علمی، مشاوره‌ای و هم‌افزایی ظرفیت‌های موجود و پوشش زمینه‌های نظری و علمی طرفین در تعریف و اجرای طرح‌های پژوهشی و آموزشی مشترک با محوریت خدمات مالی هوشمند، علم‌داده، AI و سایر زمینه‌ها در راستای تقویت ارتباط متقابل مورد توافق قرار گرفت.

یاسر مرادی در این مراسم از آمادگی بانک فروش خارجی ایران برای بورسیه تحصیلی دانشجویان نخبه خبر داد و افزود: حمایت مالی از طرح‌ها و فرآیندهای پژوهشی موسسه آموزش عالی صنعتی امیرکبیر در توسعه علم و ساخت و ساز دانش مورد تاکید بانک فروش خارجی ایران است.

او همچنین همکاری با پارک علم و فناوری این موسسه آموزش عالی را از دیگر موارد مورد توجه در امضای این تفاهم‌نامه اعلام نموده و گسترش این فرآیندها را زمینه‌ساز تقویت بیشتر همکاری و پرداخت تسهیلات و تعهدات به موسسه آموزش عالی امیرکبیر تهران عنوان کرد.


امضای تفاهم‌نامه همکاری بین بانک فروش خارجی ایران و موسسه آموزش عالی صنعتی امیرکبیر به منظور تقویت ارتباط متقابل و توسعه همکاری علمی و مشاوره‌ای در زمینه‌های پژوهشی و آموزشی با محوریت خدمات مالی هوشمند، علم‌داده و AI.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *