اقدامات “سرای ایرانی” به منظور کاهش تردد

اقدامات «سرای ایرانی» برای کاهش ترافیک

0 نظر


سرای ایرانی از سال ۱۳۹۴ با هدف حمایت از کالای ایرانی و حذف واسطه‌ها و همچنین صرفه‌جویی در زمان و تسهیل امر خرید برای مردم در شهر قم شروع به کار کرده است. پس از استقبال مردم، در سال ۱۴۰۱ سرای ایرانی در شهر اصفهان و سپس در سال ۱۴۰۲ در تهران با توسعه و افزایش مساحت به وسعت ۱۱۰ هزار مترمربع افزوده شد. سرای ایرانی با توجه به اولویت رفاه حال هموطنان، اقداماتی نظیر تأمین پارکینگ، افزایش ساعات فعالیت، همکاری با راهنمایی و رانندگی، تخفیف روزهای هفته، عدم راه‌اندازی سرای دیجیتال در تهران و ایجاد فرصت‌های شغلی را برای رفاه ساکنان محدوده سه‌راه افسریه ارائه می‌کند. همچنین سرای ایرانی با تضمین قیمت واقعی و امکانات مختلف آماده خدمت‌رسانی به مردم است.

به گزارش بازرگانی دیجیاتور، سرای ایرانی در سال ۱۳۹۴ به منظور حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه‌ها، صرفه جویی در زمان و تسهیل امر خرید برای هموطنان ارجمند، با ارائه کالاهایی با کیفیت بالا و همچنین قیمتی کاملاً مناسب و رقابتی، در شهر مقدس قم، شاه‌راه مواصلاتی کشور شروع به کار کرد.

پس از استقبال پر شور مردم و با هدف حمایت از ساخت و ساز داخلی و اشتغال‌زایی در سایر استان‌های کشور، ابتدا تیرماه سال ۱۴۰۱ در شهر بزرگ اصفهان ۳۶ هزار مترمربع و سپس در آذرماه سال ۱۴۰۲، ۱۱۰ هزار مترمربع در پایتخت ایران، شهر تهران به وسعت سرای ایرانی افزوده شد.

سرای ایرانی همواره اولویت خود را رفاه حال هموطنان می‌داند، بر همین اساس و با توجه به حجم بالای تردد در شهر تهران، اقداماتی را جهت کنترل و کاهش تردد در محدوده محل سرای ایرانی در منطقه افسریه تهران در نظر گرفته، که این موارد عبارت‌اند از:

تأمین ۱۹۴۵ واحد پارکینگ در مجموعه که لازم به ذکر است تعهد سرای ایرانی احداث ۱۱۰۰ واحد پارکینگ بوده است. یکی از موارد رایج در تخلفات مجموعه‌ها «کسری پارکینگ» است اما سرای ایرانی بیش از تکلیف اعمال شده و برای رفاه مشتریان، به تأمین پارکینگ مبادرت ورزیده است.

افزایش ساعت فعالیت مجموعه تا ۲ بامداد

همکاری و تعامل با راهنمایی و رانندگی، جهت اصلاح مسیرهای منتهی به سرای ایرانی

تخفیف ۱۰ درصدی از شنبه تا چهارشنبه، جهت کاهش تردد منطقه در روزهای آخر هفته

عدم راه‌اندازی سرای دیجیتال در تهران به دلیل جلوگیری از تردد منطقه

همچنین حضور سرای ایرانی مزیت‌هایی را نیز برای ساکنان محدوده سه‌راه افسریه تهران به همراه داشته است.

ایجاد ۲۰۰۰ فرصت شغلی که ۱۲۰۰ نفر از پرسنل ساکن محلات حوالی سرای ایرانی (محدوده سه‌راه افسریه) هستند

بهبود زیباسازی منطقه با تبدیل انبار و ترانزیت به فضای تجاری

افزایش امنیت منطقه با توجه به اقدامات سرای ایرانی که منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی برای ساکنان عزیز منطقه شرق تهران شده است.

سرای ایرانی با تضمین قیمت واقعی، ارسال رایگان، خرید لوازم خانه با اقساط ۶۶ ماهه و پشتیبانی ۲۴ ساعته آماده خدمت‌رسانی به مردم عزیز ایران است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و دیجیاتور در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


سرای ایرانی در سال ۱۳۹۴ در شهر قم شروع به کار کرد و سپس به اصفهان و تهران توسعه یافت. سرای ایرانی اقداماتی جهت کاهش تردد در محل سرای خود در تهران انجام داد. این اقدامات شامل تأمین واحدهای پارکینگ، افزایش ساعات فعالیت تا ۲ بامداد، همکاری با راهنمایی و رانندگی برای اصلاح مسیرها، تخفیف در روزهای هفته، عدم راه‌اندازی سرای دیجیتال و مزیت‌های حضور سرای ایرانی در منطقه سه‌راه افسریه تهران بود. همچنین، سرای ایرانی فرصت شغلی برای مردم محلات نزدیک به سرای خود ایجاد کرد و زیباسازی منطقه را بهبود بخشید. این سرای همچنین بهبود امنیت منطقه را نیز تضمین کرد. سرای ایرانی با تأمین قیمت واقعی و خدمات مشتریان، آماده خدمت‌رسانی به مردم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *