اعلام جزییات مراسم رونمایی از دانشنامه آثار خلاقانه عاشیقلار

اعلام جزییات مراسم رونمایی از دانشنامه هنر عاشیقلار


دانشنامه شش جلدی آثار خلاقانه عاشیقلار توسط علی پولاد نویسنده و پژوهشگر برجسته کشورمان در فرهنگسرای بهمن رونمایی شده است. مراسم رونمایی از این دانشنامه در مرکز همایش‌های بین‌المللی شهید آوینی فرهنگسرای بهمن برگزار خواهد شد. این مراسم شامل اجرا و هنرنمایی عاشیق‌های نواحی ایران به سرپرستی چنگیز مهدی پور و دیگر هنرمندان برجسته است. همچنین در این مراسم، لباس ویژه عاشیقی به نمایندگان برجسته این آثار خلاقانه اهدا می‌شود و از عاشیق‌های پیشکسوت کشور تقدیر می‌شود. امکان شرکت در این مراسم برای عموم علاقه‌مندان به صورت آزاد و رایگان است. حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر میراث و ارشاد اسلامی، ماموستا عبدالسلام کریمی مشاور رییس جمهور در امور اقوام و گروه‌های مذهبی و مذهبی و جمعی از هنرمندان و اهالی هنر صوتی نیز در این مراسم تأیید شده است.

به گزارش دیجیاتور به نقل از روابط‌عمومی آیین رونمایی از دانشنامه شش جلدی آثار خلاقانه عاشیقلار، جزییات مراسم رونمایی از دانشنامه هنرعاشیقلار در فرهنگسرای بهمن اعلام شد.

این مجموعه شش جلدی نوشته علی پولاد نویسنده و پژوهشگر برجسته کشورمان امروز پنجشنبه ۷ دی از ساعت ۱۷ در مرکز همایش‌های بین‌المللی شهید آوینی فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود.

اجرا و هنرنمایی عاشیق‌های نواحی ایران در گروه‌هایی به سرپرستی چنگیز مهدی پور، مسعود نامداری، فرمان فرضی، محراب باسوری، رحیم عطا، آیدین مهدی پور، علی جمالی، ستار خدایی، علی قلی‌زاده، عاشیق شهبازی از استان‌های آذربایجان شرقی، فارس، چهارمحال و بختیاری، گلستان، همدان، زنجان، آذربایجان غربی، تهران از بخش‌های اصلی این مراسم است.

اهدای لباس ویژه عاشیقی به نمایندگان برجسته این آثار خلاقانه، تقدیر از عاشیق‌های پیشکسوت کشورمان با اهدای تندیس ویژه، رونمایی از مجسمه عاشیق، معرفی و نمایش ویدیوکلیپ‌هایی درباره آثار خلاقانه عاشیقی، تاریخچه و نوشتار خلاقانه آن و رونمایی و توضیح درباره اهداف نگارش دانشنامه‌ شش جلدی آثار خلاقانه عاشیقلار با سخنرانی علی پولاد از دیگر بخش‌های این مراسم است.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر میراث و ارشاد اسلامی، ماموستا عبدالسلام کریمی مشاور رییس جمهور در امور اقوام و گروه‌های مذهبی و مذهبی و جمعی از هنرمندان و اهالی هنر صوتی در این مراسم حضور خواهند داشت.

شرکت در مراسم رونمایی از دانشنامه آثار خلاقانه عاشیقلار برای عموم علاقه‌مندان‌ آزاد و رایگان است.


روز پنجشنبه ۷ دی در مرکز همایش‌های بین‌المللی شهید آوینی فرهنگسرای بهمن، دانشنامه شش جلدی آثار خلاقانه عاشیقلار از طرف علی پولاد نویسنده و پژوهشگر برجسته کشورمان رونمایی می‌شود. در این مراسم، عاشیق‌های نواحی ایران اجرا و هنرنمایی خواهند کرد. همچنین، به نمایندگان برجسته این آثار خلاقانه لباس ویژه عاشیقی اهدا خواهد شد و از عاشیق‌های پیشکسوت تقدیر خواهد شد. علاقه‌مندان بدون هزینه و به صورت آزاد می‌توانند در این مراسم شرکت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *