اعطای وام برای ساخت مسکن روستایی از مطالعات تاریخی ۱۰ دی‌ماه امسال

اعطای وام ساخت مسکن روستایی از ۱۰ دی‌ماه امسال


نهاد مالی وام ساخت مسکن روستایی را به مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان را به ۹ بانک ابلاغ کرده است. بانک‌های ملی، فروش خارجی، پست بانک، بازرگانی، سپه، ملت، مسکن، رفاه و زراعت موظف به پرداخت تسهیلات به ۳۵۰ هزار متقاضی روستایی هستند. تعداد متقاضیانی که می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند از ۲۰۰ هزار نفر به ۳۵۰ هزار نفر افزایش یافته است. علاوه بر این، بیش از ۱۰۰ هزار نفر نیز ثبت نام کرده‌اند و در صورت تایید پرونده آن‌ها، آماده معرفی به بانک‌ها خواهند بود.

به گزارش دیجیاتور، مجید جودی معاون بنیاد مسکن در خصوص ابلاغ وام مسکن روستایی، گفت: نهاد مالی پرداخت وام ساخت مسکن روستایی به مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان را به ۹ بانک ابلاغ کرد.

وی با اشاره به اینکه بانک‌های ملی، فروش خارجی، پست بانک، بازرگانی، سپه، ملت، مسکن، رفاه و زراعت از یکشنبه ۱۰ دی موظف به پرداخت تسهیلات به ۳۵۰ هزار متقاضی روستایی هستند گفت: ۱۲۲ همت برای پرداخت تسهیلات ساخت مسکن روستایی تخصیص یافته است.

معاون بنیاد مسکن با اشاره به اینکه امسال سقف وام ساخت مسکن روستایی از ۲۰۰ میلیون به ۳۵۰ میلیون افزایش یافت تصریح کرد: بر این اساس تعداد متقاضیانی که می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند از ۲۰۰ هزار نفر به ۳۵۰ هزار نفر افزایش یافته است.

به گفته وی پرونده افزون بر ۱۰۰ هزار متقاضی ثبت نام شده آماده معرفی به بانک‌ها هستند.


مجید جودی معاون بنیاد مسکن خبر داد که نهاد مالی وام مسکن روستایی به مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان را به ۹ بانک ابلاغ کرده است. بانک‌های ملی، فروش خارجی، پست بانک، بازرگانی، سپه، ملت، مسکن، رفاه و زراعت موظف به پرداخت تسهیلات به ۳۵۰ هزار متقاضی روستایی هستند. ۱۲۲ همت نیز برای پرداخت تسهیلات ساخت مسکن روستایی تخصیص یافته است. سقف وام ساخت مسکن روستایی امسال از ۲۰۰ میلیون به ۳۵۰ میلیون افزایش یافته است و تعداد متقاضیانی که می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند افزایش یافته است. همچنین، پرونده‌های افزون بر ۱۰۰ هزار متقاضی ثبت نام شده آماده معرفی به بانک‌ها هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *