ارزش معاملات بازار کالایی در هفته گذشته

ارزش معاملات بورس‌های کالایی در هفته ای که گذشت


در هفته معاملاتی منتهی به هفته سوم بهمن ماه، خالص ورود نقدینگی حقوقی به بازار سرمایه ایران ۲۲،۵۶۹ میلیارد ریال و خالص خروج نقدینگی حقیقی از بازار ۸،۹۱۴ میلیارد ریال بوده است. این همراه با ارزش معاملات بازار سهام‌های کالایی در مجموع ۴۴۶ هزار و ۶۲۱ میلیارد ریال بود که شامل معاملات بازار سهام کالا به میزان ۴۱۶ هزار و ۷۹۷ میلیارد ریال و معاملات بازار سهام انرژی به میزان ۲۹ هزار و ۸۲۴ میلیارد ریال بوده است.

به گزارش دیجیاتور به نقل از بازار سرمایه ایران، در ادامه معاملات بازار سرمایه در هفته معاملاتی منتهی به هفته سوم بهمن ماه، خالص ورود نقدینگی حقوقی به بازار سرمایه ۲۲,۵۶۹ میلیارد ریال و خالص خروج نقدینگی حقیقی از بازار، ۸,۹۱۴ میلیارد ریال بوده است.

همچنین در هفته گذشته، ارزش معاملات بازار سهام‌های کالایی در مجموع ۴۴۶ هزار و ۶۲۱ میلیارد ریال بود که از این میزان ۴۱۶ هزار و ۷۹۷ میلیارد ریال مربوط به معاملات بازار سهام کالا و نیز ۲۹ هزار و ۸۲۴ میلیارد ریال برای معاملات بازار سهام انرژی بوده است.


میزان ورود نقدینگی حقوقی به بازار سرمایه ۲۲,۵۶۹ میلیارد ریال بوده است. ارزش معاملات بازار سهام‌های کالایی در مجموع ۴۴۶ هزار و ۶۲۱ میلیارد ریال بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *