کنسرت احسان یاسین در ماه رمضان برگزار خواهد شد.

احسان یاسین در ماه رمضان کنسرت برگزار می‌کند


خواننده و آهنگساز ایرانی، احسان یاسین، در ماه رمضان و نوروز سال ۱۴۰۳ برای دومین بار در شهرهای تهران و شیراز کنسرت برگزار می‌کند. احسان یاسین پس از انتشار آلبوم اول خود، تاکنون ۶ قطعه را منتشر کرده است و قبل از شروع کنسرت‌های خود نیز ۲ قطعه را به بازار عرضه خواهد کرد. او در سال قبل نیز به همراه ارکستر بزرگ ایستگاه، در تهران کنسرت برگزار کرد و به دلیل استقبال مخاطبان تمدید یک شب اجرا شد. احسان یاسین آثار خود را به زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی اجرا می‌کند و همچنین به زبان‌های کردی و آذری نیز تجربه دارد. او با هنرمندان از کشورهای مختلف همکاری کرده است و در برنامه استعدادیابی “عصر جدید” نیز شرکت کرده و توانست به مرحله نهایی این برنامه برسد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از امور رسانه‌ای پروژه، احسان یاسین، خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرای هنر صوتی پاپ ماه رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در شهرهای تهران و شیراز برای دومین بار برای اجرای قطعه‌های آلبوم «ماه من» و تازه‌ترین قطعه‌های خود روی صحنه می‌رود.

این خواننده بعد از انتشار نخستین آلبوم خود که اسفند ۱۴۰۱ منتشر شد، تاکنون ۶ قطعه با نام‌های «گوشه‌ی شهر»، «جانیم سن سن»، «رویای بچگی من»، «مصطفی گیان»، «حبیبی قلبی» و «بی‌تاب» را منتشر کرده است و 2 قطعه نیز تا قبل از شروع کنسرت‌های خود روانه بازار خواهد کرد.

یاسین در فروردین ۱۴۰۲ به مدت سه شب با همراهی ارکستر بزرگ ایستگاه روی صحنه تالار وحدت اجرا کرد که اتفاق ویژه این کنسرت‌ها، تمدید یک شب اجرا به دلیل استقبال مخاطبان از اجرای یاسین است.

آثار احسان یاسین به صورت عمده به زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی هستند، که البته در 2 قطعه «جانیم سن سن» و «مصطفی گیان»، اجرا به گویش‌های کردی و آذری را نیز تجربه کرد، همین چند زبانه‌بودن باعث همکاری‌ و همخوانی با هنرمندانی از کشورهای مختلف از جمله مصر، کانادا، آمریکا، کره جنوبی، آلبانی، اندونزی و امارات نیز شده است.

این خواننده با شرکت در فصل سوم برنامه استعدادیابی «عصر جدید» و اجرای آثار معنوی و عرفانی توانست تا مرحله نهایی این برنامه راه پیدا کند و رای بالغ بر سه میلیون نفر از بینندگان و همچنین هیات داوران آن رقابت را جلب کند.


خواننده احسان یاسین برای دومین بار قصد دارد در شهرهای تهران و شیراز به اجرای قطعه‌های آلبوم “ماه من” و تازه‌ترین قطعه‌های خود بپردازد. او تاکنون ۶ قطعه منتشر کرده است و 2 قطعه دیگر را نیز پیش از شروع کنسرت‌های خود روانه بازار خواهد کرد. اجراهای یاسین با استقبال خوب مبلغان، تمدید شب اجرا را لازم کرده است. آثار او به زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی است و در برخی قطعه‌ها از گویش‌های کردی و آذری نیز استفاده کرده است. احسان یاسین با شرکت در برنامه استعدادیابی “عصر جدید” توانست به مرحله نهایی این برنامه دست یابد و رقابت را جلب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *