آقای انتظامی، هنر صوتی شما هنر هفتم را به تماشایی‌ترین حالت ممکن رساند

آقای انتظامی موسیقی شما فیلم‌های سینمایی را تماشایی‌تر کرد


محمد اله‌یاری، مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی، پیامی را به مجید انتظامی ارسال کرده است تبریک می‌گوید. او از موفقیت انتظامی در کسب سیمرغ بلورین هنر صوتی اثر سینمایی در چهل و دومین جشنواره اثر سینمایی فجر به وی تبریک گفت و تأکید کرد که این جایزه تأییدی بر کارنامه درخشان و ممتاز انتظامی است که خاطره جمعی نسل‌های پس از تحول سیاسی است. انتظامی در اختتامیه همین جشنواره برای ساخت هنر صوتی اثر سینمایی “مجنون”، سیمرغ بلورین بهترین هنر صوتی متن را دریافت کرد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از روابط‌عمومی بنیاد فرهنگی هنری رودکی، محمد اله‌یاری مدیرعامل بنیاد رودکی در پیامی کسب سیمرغ بلورین هنر صوتی اثر سینمایی از چهل و دومین جشنواره اثر سینمایی فجر را به مجید انتظامی تبریک گفت.

در متن پیام محمد اله‌یاری فومنی آمده است:

«هوالحبیب

استاد ارجمند؛ جناب آقای مجید انتظامی

کسب سیمرغ بلورین هنر صوتی اثر سینمایی در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی اثر سینمایی فجر را به جنابعالی و جامعه هنر صوتی کشور صمیمانه تبریک می‌گویم.

این جایزه، بیش از هر چیز، تأییدی چندباره بود بر کارنامه درخشان و ممتاز جنابعالی که خاطره جمعی نسل‌های پس از تحول سیاسی است. در همه این سال‌ها اثر سینمایی‌های سینمایی فراوانی با هنرمندی شما تماشایی‌تر شد و ذائقه موسیقایی مردم هنردوست کشورمان، غنی تر و پربارتر؛ آثاری که «همراه با خاطره‌ها» شد؛ مانا و ماندنی.

شاهد این مدعا، تالار وحدت است که هنوز از خاطره حضور شما و رهبری ارکستر هنر صوتی ملی ایران طی ۲ ماه گذشته، سرشار از انرژی و شور است.

برای شما از درگاه خداوند مهربان، آرزوی تندرستی و دوام توفیق و خلق آثار ارزشمند دارم.»

مجید انتظامی در آیین اختتامیه چهل و دومین جشنواره اثر سینمایی فجر، سیمرغ بلورین بهترین هنر صوتی متن را برای ساخت هنر صوتی اثر سینمایی «مجنون» دریافت کرد.


مجید انتظامی برنده‌ی جایزه‌ی بهترین هنر صوتی متن در جشنواره اثر سینمایی فجر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *