شروع پخش آنلاین اثر سینمایی “عروس خیابان فرشته” و پایان فیلمبرداری “زغال”

آغاز اکران آنلاین «عروس خیابان فرشته»/ فیلمبرداری «زغال» تمام شد


اثر سینمایی سینمایی “عروس خیابان فرشته” در محیط زندگی یک خانواده در خانه‌ای ویلایی در خیابان فرشته تهران را به تصویر می‌کشد. با بازگشت صاحب خانه، دایی خانواده به همراه همسر هندی‌اش و تصمیم او برای فروختن خانه، خانواده با مشکلات و دردسرهای جدیدی روبه‌رو می‌شوند. این اثر سینمایی در ژانر کمدی-درام ساخته شده و توسط مهدی خسروی، محمدرضا شریفی‌نیا، الهه زارع و بهنام ابطحی به ساخت و ساز می‌پرداخته است. همچنین، اثر سینمایی کوتاه “زغال” به کارگردانی رضا خلفی و با بازی امیر جمالی، امین قجر و هادی زنگنه نیز در حال تدوین است.

به گزارش دیجیاتور، اثر سینمایی سینمایی «عروس خیابان فرشته» از ساعت ۲۰ چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ در بخش هنر هفتم آنلاین اثر سینمایی نت اکران آنلاین می شود. با آغاز اکران این اثر سینمایی، «عروسی مردم» به اکران آنلاین خود پایان می دهد.

روایت خیالی اثر سینمایی «عروس خیابان فرشته» درباره خانواده ای است که در خانه ویلایی بزرگی در خیابان فرشته تهران سکونت دارند. آنها با برگشتن صاحب خانه یعنی دایی خانواده به همراه همسر هندی اش و تصمیم او برای فروختن خانه با مشکلات و دردسرهای جدیدی روبه‌رو می شوند.

«عروس خیابان فرشته» در ژانر کمدی – درام ساخته شده است. برخی از عوامل اثر سینمایی عبارتند از کارگردان: مهدی خسروی، تهیه‌کننده: محمدرضا شریفی‌نیا، نویسنده: الهه زارع، هنر صوتی: بهنام ابطحی، فیلمبردار: فرشاد خالقی، تدوین‌گر: روزبه کلباسی، بازیگران: محمدرضا شریفی‌نیا، عاطفه رضوی، مهراوه شریفی‌نیا، علیرضا جعفری، فهیمه رحیمیان، سام نوری، پوریا پورسرخ، حسام نواب‌صفوی، کمند امیرسلیمانی، شقایق فراهانی، رامین ناصرنصیر، تارا عطار، ملودی موسوی، فهیمه رحیم‌نیا، هلیا امامی، مجتبی شفیعی.

فیلمبرداری «زغال» تمام شد

مراحل اثر سینمایی‌برداری اثر سینمایی کوتاه «زغال» به‌نویسندگی و کارگردانی رضا خلفی و تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر برازجان به پایان رسید و این اثر سینمایی کوتاه در حال تدوین است.

«زغال» روایت روایت خیالیِ پسرکی است که برای امرار معاش به‌دنبال زغال می‌گردد.

امیر جمالی، امین قجر و هادی زنگنه در این اثر سینمایی ایفای نقش کرده‌اند.

عوامل ساخت این اثر سینمایی کوتاه عبارتند از کارگردان: رضا خلفی، دستیار کارگردان: محمود یزدانی بهرام آبادی، برنامه‌ریز: مینا راستی برازجانی، مدیر اثر سینمایی‌برداری: حمید علیزاده، صدابردار: بهرام ثنایی، مدیر ساخت و ساز: هادی زنگنه برازجانی، منشی صحنه: مهدیه حسین‌زاده، عکاس: میترا حاجیانی.


اثر سینمایی سینمایی «عروس خیابان فرشته» به صورت آنلاین اکران می شود و با استفاده از بخش هنر هفتم آنلاین اثر سینمایی نت، اثر سینمایی «عروسی مردم» به پایان می رسد. اثر سینمایی «عروس خیابان فرشته» در مورد خانواده ای است که در خانه ویلایی بزرگی در خیابان فرشته تهران زندگی می کنند و با مشکلات و دردسرهای جدیدی روبه‌رو می شوند. این اثر سینمایی در ژانر کمدی-درام ساخته شده است و تیم ساخت این اثر سینمایی شامل کارگردان، تهیه کننده، نویسنده، هنر صوتی‌دان، فیلمبردار، تدوینگر و بازیگران مختلف است. یک اثر سینمایی کوتاه دیگر با نام «زغال» نیز در حال تدوین است که درباره یک پسرکی است که برای امرار معاش به دنبال زغال می گردد. در این اثر سینمایی کوتاه، عواملی همچون کارگردان، دستیار کارگردان، برنامه ریز، مدیر فیلمبرداری، صدابردار، مدیر ساخت و ساز و عکاس نیز دخیل هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *