آغاز برنامه‌ریزی برای گسترش ظرفیت‌های مسافرت و توریسم برج آزادی

آغاز برنامه‌ریزی برای توسعه ظرفیت‌های گردشگری برج آزادی


در گفت‌وگویی با ارتباطات سازمانی برج آزادی، محمد اله یاری فومنی اظهار داشت که برج آزادی نماد ملی ایران و قدمگاه تحول سیاسی است و لازم است در قامت این عناوین به ظرفیت های این مجموعه فرهنگی دقت کرد. وی افزود که باید پرداخت بیشتر به این بنای مهم نه فقط برای گردشگران و مهمانان پایتخت بلکه برای مردم تهران وجود دارد. همچنین اظهار شد که ظرفیت‌های مانند نمایشگاه مسافرت و توریسم تهران فرصت مغتنمی را برای مردم ایران، گردشگران و هنردوستان فراهم می‌کند تا با این مجموعه بیشتر آشنا شوند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی برج آزادی، محمد اله یاری فومنی در گفت‌وگویی که در حاشیه بازدید از هفدهمین نمایشگاه مسافرت و توریسم تهران انجام شد، گفت: برج آزادی نماد ملی ایران، قدمگاه تحول سیاسی و نماد هویت شهر تهران است و لازم است در قامت این عناوین به ظرفیت های این مجموعه فرهنگی دقت کرد.

وی افزود: لزوم پرداخت بیشتر به این بنای مهم نه فقط برای گردشگران و مهمانان پایتخت که برای مردم تهران وجود دارد.

وی در ادامه گفت: سازه داخلی برج و فضای فرهنگی هنری زیرین که الهام گرفته از معماری اصیل ایرانی است آن چنان که باید به مخاطبان معرفی نشده است و ظرفیت هایی مثل نمایشگاه مسافرت و توریسم تهران فرصت مغتنمی را برای ما مهیا می کند که مردم شریف ایران، گردشگران و هنردوستان با این مجموعه که پیوسته میزبان رویدادهای فرهنگی و هنری است بیشتر آشنا شوند.

مدیر عامل بنیاد رودکی عنوان کرد: در دوره سازماندهی جدید، ۲ رویکرد جذب گردشگر و جذب مخاطب تخصصی را در در دستور کار داریم که برای رسیدن به این ۲ هدف مهم همراهی و همکاری مراکز مرتبط همچون وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و مسافرت و توریسم و سازماندهی شهری تهران ضروری است.

نمایشگاه مسافرت و توریسم تهران از ۲۴ لغایت ۲۶ بهمن در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد. همچنین بنیاد رودکی متولی اداره مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی است.


برج آزادی نماد ملی ایران و قدمگاه تحول سیاسی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *