حجت اتمام یافت؛ انبوه سازان کم کار فاز ۸ پردیس به خط شدند

انبوه‌سازان کم‌کار فاز ۸ پردیس به خط شدند/اتمام حجت با پیمانکاران


در این متن آمده است که شرکت عمران با انبوه‌سازان کم‌کار فاز ۸ و همچنین با پیمانکاران نامتعهد اخطارهایی صادر کرده است. مدیرعامل شرکت تاکید کرده که مشکل مالی شرکت وجود ندارد و پرداخت‌ها طبق صورت وضعیت انجام می‌شود و پیمانکاران فقط در صورتی که مطالباتشان مثبت باشد، پول دریافت خواهند کرد. همچنین مدیرعامل به سازندگان هم اخطار داده که پروژه‌ها باید در اسرع وقت انجام شود و به تمامی نیازهای مالکان پاسخ داده شود و در صورت کم‌کاری، شرکت عمران به آنها برخورد جدی خواهد داشت. تا زمانی که پیمانکاران کم‌کار و نامتعهد قانونی را رعایت نکنند، سازندگان متعهد تحت حمایت شرکت عمران خواهند بود و در اولویت به‌کارگیری در پروژه‌های بعدی قرار می‌گیرند.

به گزارش دیجیاتور، خلیل محبت‌خواه مدیرعامل شرکت عمران با انبوه‌سازان کم‌کار فاز ۸، آخرین اخطارها صادر و با پیمانکاران نامتعهد اتمام حجت شد.

مدیرعامل شرکت عمران در ادامه تاکید کرد: این شرکت هیچ‌گونه مشکل مالی ندارد و پرداخت‌ها طبق صورت وضعیت انجام می‌شود بنابراین پیمانکاران صرفاً در صورت مثبت بودن مطالبات در سیستم مالی شرکت عمران پول دریافت خواهند کرد و ادعای خارج از این چارچوب پاسخ داده نخواهد شد.

همچنین محبت‌خواه خطاب به سازندگان اخطار داد که تمامی برنامه‌ها باید در این راستا باشد که پروژه‌ها در اسرع وقت اتمام یابد و به انتظار بیش از ۱۰ ساله مالکان پایان دهیم. به همین منظور کم‌کاری خط قرمز شرکت عمران است و در قبال کم‌کاری‌ها گذشت نخواهیم کرد و برخوردی کاملاً جدی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: هم‌زمان که با پیمانکاران کم‌کار و نامتعهد به صورت قانونی برخورد می‌کنیم، سازندگان متعهدی که در چارچوب برنامه زمان‌بندی و مطابق تعهد عمل نمایند نیز تحت حمایت شرکت عمران خواهند بود و در اولویت به‌کارگیری در پروژه‌های بعدی هستند.


در نتیجه، شرکت عمران با انبوه سازان کم کار فاز ۸ اخطارهای خود را صادر کرده است و با پیمانکاران نامتعهد اقدامات لازم را برای انجام حجت انجام داده است. شرکت عمران بیان کرده است که مشکل مالی ندارد و پرداخت‌ها به موقع انجام می‌شود و پیمانکاران فقط در صورتی که مطالباتشان در سیستم مالی شرکت ثبت شده باشد، پول دریافت خواهند کرد. شرکت همچنین به سازندگان اخطار داده است که باید برنامه‌ها را طوری تنظیم کنند که پروژه‌ها به زودی اتمام یابند و برخوردی جدی خواهد داشت در صورت کم‌کاری. در عین حال، سازندگان متعهدی که به تعهداتشان عمل کنند، تحت حمایت شرکت قرار خواهند گرفت و در اولویت به کارگیری در پروژه‌های بعدی قرار خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *