«با تمام وجود و عشق به ایران، به میدان ولیعصر (عج) رسید»

«تا پای جان برای ایران» به میدان ولیعصر (عج) رسید


با هدف حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا، دیوارنگاره جدیدی در میدان ولیعصر(عج) رونمایی شده است. این دیوارنگاره با عنوان “تا پای جان برای ایران” توسط خانه طراحان تحول سیاسی ساخته شده است. همچنین در نهایت پاراگراف، به این نکته اشاره می‌شود که تیم ملی فوتبال ایران در بازی اول خود در جام ملت‌های آسیا، روز یکشنبه ۲۴ دی ماه مقابل تیم ملی فوتبال فلسطین به میدان خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، به منظور حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در بازی‌های جام ملت‌های آسیا از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) رونمایی شد.

«تا پای جان برای ایران» عنوان این دیوارنگاره محصول خانه طراحان تحول سیاسی است. طراحی گرافیک «تا پای جان برای جان» نیز روح‌الله مختاری برعهده داشته است.

آبان ماه سال گذشته نیز برای حمایت از حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر، دیوارنگاره‌های میدان ولیعصر (عج) و میدان جهاد رنگ فوتبالی به خود گرفت.

تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی خود امروز یکشنبه ۲۴ دی ماه ساعت ۲۱ رودروی تیم ملی فوتبال فلسطین قرار می‌گیرد.


نتیجه گیری: رونمایی از دیوارنگاره “تا پای جان برای ایران” به منظور حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در بازی‌های جام ملت‌های آسیا. تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی خود در رودروی تیم ملی فوتبال فلسطین قرار می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *