هنوز مجوزی برای افزایش قیمت بلیت هواپیما صادر نشده است.

مجوزی برای افزایش قیمت بلیت هواپیما صادر نشده است


مدیرکل بازرسی، سازماندهی عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی، در صفحه اجتماعی خود اعلام کرد که هیچ مجوزی برای افزایش قیمت بلیت هواپیما صادر نشده است و مرجع قیمت گذاری برای بلیت هواپیما، شورای عالی پرواز است. او افزود که شرکت‌های پرواز موظف به اعمال قیمت مصوب در مطالعات تاریخی خرداد ماه سال جاری می‌باشند و در غیر این صورت با آنها برخورد قانونی صورت خواهد گرفت. در روزهای اخیر، برخی از ایرلاین‌ها با کمبود بلیت در بازار، بلیت‌ها را با قیمت دو برابر یا حتی بیشتری در بازار عرضه کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، حسین مذنب مدیرکل بازرسی، سازماندهی عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی پنجشنبه (۲۱ دی‌ماه) در صفحه اجتماعی خود، نوشت: بر خلاف اخبار منتشر شده در چند روز اخیر، هیچ مجوزی برای افزایش قیمت بلیت هواپیما صادر نشده و مرجع قیمت گذاری تنها شورای عالی پرواز است.

وی افزود: شرکت‌های پرواز موظف به اعمال قیمت مصوب خرداد ماه سال جاری می‌باشند که در غیر این صورت با آنها برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، طی روزهای اخیر شاهد افزایش قیمت بلیت از سوی ایرلاین‌های بودیم که پس‌از گذشت چند ماه از کمبود بلیت در بازار، بلیت‌ها را با قیمت دو برابری حتی بیشتر در این بازارا عرضه کردند.


مذنب در صفحه اجتماعی خود اعلام کرد که هیچ مجوزی برای افزایش قیمت بلیت هواپیما صادر نشده است و مرجع قیمت گذاری تنها شورای عالی پرواز است. او با بیان اینکه شرکت‌های پرواز موظف به اعمال قیمت مصوب خرداد ماه سال جاری می‌باشند، افزود که در غیر این صورت با آنها برخورد قانونی صورت خواهد گرفت. در روزهای اخیر شاهد افزایش قیمت بلیت از سوی برخی ایرلاین‌ها بودیم که پس‌از گذشت مدتی از کمبود بلیت در بازار، بلیت‌ها را با قیمت دو برابری حتی بیشتر عرضه کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *