نمایشگاه کارتون و کاریکاتور “شکست بی درمان” در جشنواره عمار

نمایشگاه کارتون و کاریکاتور «شکست ترمیم‌ناپذیر» در جشنواره عمار


جشنواره کاریکاتور “شکست ترمیم‌ناپذیر” که توسط باشگاه طنز تحول سیاسی برگزار شده است، نمایشگاهی از آثار برگزیدگان راه‌یافته به مرحله نهایی خود در چهاردهمین جشنواره عمار برگزار خواهد کرد. نمایشگاه کارتون و کاریکاتور “شکست ترمیم‌ناپذیر” از ۲۱ دی تا ۲۹ دی‌ ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در هنر هفتم فلسطین آثار این نمایشگاه را مشاهده کنند. برگزیدگان مرحله اول جشنواره توسط داوران مازیار بیژنی و محمدعلی رجبی انتخاب شده‌اند و در بیست و نهمین “محفل طنز نطنز” معرفی و قدردانی از آن‌ها خواهد شد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از روابط‌عمومی باشگاه طنز تحول اساسی، جشنواره کاریکاتور «شکست ترمیم‌ناپذیر» که با محوریت سخنان رهبر معظم تحول سیاسی در مورد عملیات بزرگ «طوفان الاقصی» در آبان‌ سال جاری توسط باشگاه طنز تحول سیاسی برگزار شده بود، نمایشگاهی از آثار برگزیدگان راه‌یافته به مرحله نهایی خود را در چهاردهمین جشنواره عمار برپا خواهد کرد.

نمایشگاه کارتون و کاریکاتور «شکست ترمیم‌ناپذیر» از ۲۱ دی آغاز می‌شود و تا ۲۹ دی‌ ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در هنر هفتم فلسطین به تماشای آثار این نمایشگاه بپردازند.

برگزیدگان مرحله اول جشنواره «شکست ترمیم‌ناپذیر» با داوری و انتخاب مازیار بیژنی و محمدعلی رجبی انتخاب شده و به مرحله نهایی راه پیدا کرده بودند.

در انتها، برگزیدگان نهایی در بیست و نهمین «محفل طنز نطنز» معرفی خواهند شد و از آن‌ها قدردانی به عمل خواهد آمد.


نتیجه گیری این متن این است که جشنواره کاریکاتور “شکست ترمیم‌ناپذیر” توسط باشگاه طنز تحول سیاسی برگزار شده است. این جشنواره مربوط به عملیات بزرگ “طوفان الاقصی” است و نمایشگاهی از آثار برگزیدگان آن در چهاردهمین جشنواره عمار برپا خواهد شد. نمایشگاه کارتون و کاریکاتور “شکست ترمیم‌ناپذیر” از مطالعات تاریخی ۲۱ دی آغاز می‌شود و تا مطالعات تاریخی ۲۹ دی ادامه خواهد داشت. برگزیدگان مرحله اول جشنواره توسط داوران انتخاب شده و به مرحله نهایی راه یافته اند. در نهایت، برگزیدگان نهایی در بیست و نهمین “محفل طنز نطنز” معرفی و قدردانی از آن‌ها صورت خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *